Možná, že to není do nikoho

click fraud protection

Jason Calacanis: "Takže jsou narcisté tvrdé jízdy zakladatelů?"
Dr. Mark Goulston:
"Jestli něco, jsou spíš lidé s rysy." Aspergerův syndrom."
- z „Tento týden v rozběhu“ a z Twist epizody 21

Jak narcisté, tak vysoce fungující lidé s funkcemi podobnými Aspergerovi jsou zaměřeni na chybu a oba mohou vnímat jiné lidi spíše jako funkce nebo vozidla k dosažení tohoto cíle, nikoli jako s lidmi pocity. Kritický rozdíl mezi těmito dvěma je však to, že narcista nezáleží na tom, zda vám nebo vašim pocitům ublíží (a skutečně maligní mohou mít při tom potěšení), zatímco někdo s Asperger je jako by funkce raději ne.

Moje rada lidem, kteří žijí s maligními narcisy, je dostat se ven a těm, kteří žijí s narcisy, aby je požadovali získejte pomoc, jinak budete bolestně osamělí a omlouváte je přátelům, rodině a dětem navždy.

Pokud však žijete s někým, kdo má podobné vlastnosti jako Asperger, je to trochu složitější. Například i když můžete cítit, jak s vámi zacházejí, je míněno osobně, pokud to, co dělají, není míněno osobně, není správné, abyste to brali osobně. To znamená, že není spravedlivé ani rozumné zacházet s někým, kdo je spravedlivý

není citlivý (tj. nedělají to úmyslně), jako by to byl někdo, kdo je necitlivý (tj. nejsou záměrně citlivé). Místo toho, aby reagoval a mluvil v je být klidný a mluvit na nebo s a zaměřte se na jejich specifické pozorovatelné chování (chování) a na dopad, který na vás má a co to způsobuje, abyste reagovali, což nechcete dělat. Dále jim dejte místo toho alternativní pozorovatelné chování, protože v těchto oblastech to dělají jsou slabí, i když nejsou zcela učitelní, jsou často školitelní, pokud s nimi mluvíte uctivě.

Li vy jsou lidé s Aspergerovými funkcemi, které vás mohou ohromit, protože vaším záměrem je nikdy neubližovat lidem, na kterých vám záleží, nebo z toho důvodu nikomu ublížit. Váš záměr je spíše posunout projekty vpřed k cíli, který máte na mysli.

Vzpomínám si na čas, který podnikatel s Aspergerovou jako rys přinesl své čtrnáctileté dceři na naléhání jeho manželky, která mu nejistě řekla: „Musíte jít za doktorem Goulstonem, protože vaše dcera nemůže stát vy."

Když vešli, zjevně nechtěla být a zatáhla do rohu mého gauče ve tvaru L načež její otec mechanicky řekl, jak moc miloval svou dceru a nikdy by se nechtěl rozrušit její. Bylo jí jasné řeč těla že jeho analytický způsob mluvení jen posílil její pocity hněv k němu.

Nyní, když jsem trochu na intuitivní straně, jsem si představoval následující scénář, který se děje doma (žádný z nich ne řekla mi) a řekla jí: „Jaké to je, když tě šílí a křičíš na něj ze svého pokoje, ven! Nech mě být na pokoji! “ A když to udělá, tak si lehneš na postel a „odhodíš ho“ a zamíříš prostředním prstem ke dveřím, které jsi na něj právě narazil? ““

Zřejmě můj intuice zasáhla býčí bullseye. Rychle se odtáhla do polohy plodu a začala vzlykat a houpat se v plné bolesti. V tu chvíli se na ni otec podíval (zatímco se svíjel bolestí), byl zmatený, pak se na mě podíval a začal plakat. Nemyslím si, že věděl, co pláče, protože se dotkl jeho slz a podíval se na ně na prstech, jako by to byla krev. Pak se na mě podíval, snažil se to velmi těžko pochopit a řekl: „Moje holčička má strašnou bolest a myslím, že jsem to nějak způsobil. Ale miluji ji a je to poslední věc, kterou bych kdy chtěl dělat. “

Tento průlom byl začátkem nejen jiného vztahu s jeho dcerou, ale jiného příbuznýness.

Smutnou skutečností tohoto příběhu je, že si nemyslím, že bolest, kterou cítila jeho dcera, a jeho zmatek ohledně toho, jak to způsobil, je strašně jedinečný.

Předkládá Clay dne 24. října 2009 - 15:44 hodin

Jak tato věta dává smysl?

„Když vešli, zjevně nechtěla být a zatáhla do rohu mého gauče ve tvaru písmene L a mechanicky řekla, jak moc miluje svou dceru a nikdy by ji nechtěl rozrušit.“

Zdá se, že vkládáte jeho slova do úst své dcery.
Také by v dalším odstavci nemělo být „jeho dcerou“ namísto „její dcerou“? Velmi matoucí.

A konečně, angličtina rozhodně NENÍ vaše silná stránka, protože pomlčka je potřebná v „Asperger's like like“. Je to moje silná stránka a ano, já jsem Aspie.

Jíl

  • Odpovědět Clay
  • Nabídka Clay

Vloženo uživatelem Anonymous 19. listopadu 2009 - 12:45

A co „možná byste se měli trochu uvolnit“ je to věta nebo slang? ;) Může to být rétorika... hmmmm, nejsem si jistý, musí žít s nejistotou, je to trochu mlhavé, myslím, že je také v pořádku!

Velmi dobré téma, velmi dobrý článek, díky za psaní :)

  • Odpovědět Anonymous
  • Citace Anonymous

Vloženo uživatelem Anonymous 19. listopadu 2009 - 12:46

A co „možná byste se měli trochu uvolnit“ je to věta nebo slang? ;) Může to být rétorika... hmmmm, nejsem si jistý, musí žít s nejistotou, je to trochu mlhavé, myslím, že je také v pořádku!

Velmi dobré téma, velmi dobrý článek, díky za psaní :)

  • Odpovědět Anonymous
  • Citace Anonymous

Předkládá Mark Goulston M.D., F.A.P.A. 24. října 2009 - 16:27

Není to tak moc, že ​​angličtina není moje silná stránka, ale spíše „korektura“ není mou silnou stránkou. Díky za vstup, bude opravit.

  • Odpovědět Mark Goulston M.D., F.A.P.A.
  • Citace Mark Goulston M.D., F.A.P.A.

Předkládá Lydia 24. října 2009 - 16:29

Ať už je rodič neurotypický nebo ne, dospívající děti budou vždy výzvou. Avšak naznačit, že chyba leží zcela na autistické straně, je směšné. Lidé se liší. Lidé mají konflikty. Lidé nesplňují naše očekávání. Někdy je to chyba neurotypické strany... někdy není žádná chyba, kterou lze nalézt, lidé prostě zastávají opačné názory a mají právo nesouhlasit.

Byl jsem také zděšen tvým návrhem, že autističtí lidé jsou častěji než necíleni na cíle a využívají jiné. Dokážu vymyslet spoustu neurotypických lidí, kteří odpovídají tomuto vzoru - a ano - někteří z nich mohou být narcisté, ale zapomínáte na psychopata a sociopaty. A zapomínáte na skutečnost, že v Autistické komunitě existuje celá řada osobností... dokonce i někteří jako já, kteří nevěří v cíle nebo využívají lidi k tomu, aby získali to, co chcete / potřebujete.

  • Odpovědět Lydia
  • Citace Lydia

Předkládá Mark Goulston M.D., F.A.P.A. 24. října 2009 - 16:51 hodin

Nikomu nedělám chybu, říkám, že existuje mnoho lidí s Aspergerovými rysy, kteří mají nejlepší záměry, ale kteří v ostatních neustále vyvolávají frustrace, když je to poslední věc, kterou chtějí dělat.

Pokud je vina být položen, je to s těmi, kdo jednají s těmito dobrými úmysly, vysoce cílem orientovat lidi tak osobně a cítit, že tyto činy jsou úmyslně škodlivé, pokud nejsou zamýšleny tak.

Nemyslím si, že lidé s Aspergerem nebo kteří jsou v autistickém spektru v úmyslu „použít“ jiné k dosažení toho, co chtějí. Spíše si myslím, že když vědí, co chtějí, často používají jakékoli prostředky, které mají k dispozici dosáhnout toho a často nerozlišují mezi mechanickými, technickými prostředky a prostředky, které zahrnují lidé.

Něco, co doporučuji, když lidé s Aspergerovými rysy vyvolávají takové negativní reakce v jiných, je pro ty ostatní, aby se zeptali, zda je Asperger jako člověk chtěl ublížit. A pokud tito jiní objeví Aspergera, jako by někdo nechtěl nikomu ublížit, pak se musí zhluboka nadechnout a oplatit zpět svou reaktivitu.

Pokud jste ten, kdo má příznaky podobné Aspergerovi a často si všimnete - i když tomu nerozumíte - hněv nebo frustrace jiných lidí na vás, zkuste se jich zeptat, zda mají pocit, že se záměrně snažíte rozrušit jim. Doufejme, že řeknou něco jako: „Ne, ale jste velmi zoufalí, že se s tím vypořádáte.“

Pokud řeknou, že odpoví: „Rozumím a vy nejste jediný, o kterém se mi zdá, že frustruji, a omlouvám se.“ Je úžasné, jak to může vést konverzaci zpět na trať.

  • Odpovědět Mark Goulston M.D., F.A.P.A.
  • Citace Mark Goulston M.D., F.A.P.A.

Vloženo abfh 24. října 2009 - 18:29 hodin

Jako bloger s autistickými právy jsem si všiml, že existuje mnoho lidí s profesionálně podobnými funkcemi, kteří mají nejlepší úmysly, ale kteří neustále spouštějí frustrace z autistiky a dalších, které popisují stereotypně a nepřesně, kdy je to poslední věc, kterou by měl odpovědný profesionál chtít dělat.

Pokud je chyba položena, je to s těmi, kdo činí nepodložené předpoklady o lidech různých neurologických typů.

Nemyslím si, že tito lidé s profesionálními funkcemi mají v úmyslu poškodit autistiku, aby dosáhli kariérního úspěchu, který chtějí. Spíše si myslím, že k dosažení tohoto cíle často používají jakékoli prostředky, včetně neopodstatněných a předsudků předpoklady a často nerozlišují mezi abstraktními teoretickými a nepodloženými tvrzeními, která stigmatizují a poškozují skuteční lidé.

Něco, co doporučuji, když lidé s podobnými funkcemi vyvolávají takové negativní reakce v jiných, je pro ty ostatní, pokud zjistí profesionál jako člověk nechtěl nikomu ublížit, klidně mu vysvětlit, jak škodlivé mohou být tyto stereotypy.

Pokud jste ten, kdo má profesionální funkce, a často si všimnete - i když tomu nerozumíte - hněvu nebo frustrace autistických lidí v reakci na vaše spisy, zkuste se jich zeptat proč. Doufejme, že vám řeknou o diskriminaci, které čelí každý den ve škole, na internetu na pracovišti a jinde v důsledku stereotypů, které je vykreslují jako neustálé zdroje obtěžování ostatním.

Pokud ano, možná budete chtít odpovědět: „Rozumím a nejste jediný, který mám poškozeno mými ignorantskými výroky a je mi líto. “Je úžasné, jak to může vést k obnovení rozhovoru dráha.

  • Odpovědět abfh
  • Nabídka abfh

Předkládá Mark Goulston M.D., F.A.P.A. 24. října 2009 - 22:30

Vážím si toho, že jsem byl přijat do úkolu pomocí komentářů, jako je ten váš. Určitě mě budou motivovat, abych byl více obezřetný a ptal se lidí, jaké to pro ně je, zvláště když jsem nikomu neublížil.

Na druhé straně jsem dostal mnoho e-mailů od lidí, kteří nevěděli, jaké jsou funkce Aspergera nebo Aspergera a nyní cítili úlevu, aby měli vysvětlení, proč je ostatní mohou tak urazit, když nemají v úmyslu rozrušit jim.

Musím však říci, že tito lidé dokázali ve svém životě dosáhnout nebo dosáhnout slušné částky, ačkoli nikdy líbily pocit, že se s nimi zacházelo odlišně, zjistili, že nejlepší pomsta bylo vykonávat věci, na které by se mohli pyšnit v.

Ještě jednou děkuji za příležitost pro pokoru a doufejme, že se naučím být sám sebou empatičtější.

  • Odpovědět Mark Goulston M.D., F.A.P.A.
  • Citace Mark Goulston M.D., F.A.P.A.

Vloženo uživatelem abfh 25. října 2009 - 10:18

Jak jste zmínil, může to být úleva, když zjistíte, že když se lidé najednou zlobí bez zjevného důvodu, pravděpodobně dojde k nedorozumění týkajícímu se problému s tónem hlasu, spíše než jen náhodným ošklivost. Ale je také docela znepokojivé uvědomit si, jak moc je nepřátelství vůči lidem, jejichž řečové vzorce neodpovídají obvyklým očekáváním.

Pokud jste se mnou někdy mluvili v reálném životě, možná si myslíte, že můj hlas zněl mechanicky, jako otec, kterého jste popsali ve svém článku. To neznamená, že mi chybí emoce nebo vidím jiné lidi jako předměty nebo něco podobného. Prostě to znamená, že mám řečové postižení, které ovlivňuje můj hlasový rozsah. Jinými slovy, i když možná nebudete moci slyšet emoce v hlasu autistické osoby, to neznamená, že daná osoba nemá * emoce.

A ano, některé nepřátelství by mohlo být zmírněno, pokud, jak jste navrhl, každý autistický člověk prošel životem Neustále se omlouváme za frustrace, že ostatní se mohou cítit, když mluví s osobou, která má řeč postižení. Neměli bychom však očekávat, že to uděláme, stejně jako člověk menšinové rasy by se nemusel omlouvat za nepohodlí, které ostatní mohou cítit, když vidí jinou barvu pleti. Nejsme * zdroj problému.

  • Odpovědět abfh
  • Nabídka abfh

Předkládá Mark Goulston M.D., F.A.P.A. 25. října 2009 - 11:11

Souhlasím s tím, že nejste zdrojem problému, ale můžete být zdrojem řešení.

Plně souhlasím s tím, že lidé by neměli být předsudky, lidé by neměli mít stereotyp, lidé by neměli skákat k závěrům. Problém je v tom, že i když v ideálním světě by všechno výše uvedené mělo být pravdivé, ve skutečném světě tomu tak není.

Pokud zůstanete uvíznutí v tomto myšlení „co by nemělo být a není“, pak zůstanete obětí. Například, pokud zůstanu uvízl v myšlení věřit, že většina lidí vidí "smršťuje", jsou šílenější než jejich pacienty, nebo jsou přinejmenším jen blahosklonní, bylo by to pro mě připravené obranný.

Pokud však souhlasím s tím, že téměř všichni lidé neustále promítají to, o čem věří, že jsou pravdiví pro ostatní, a jen zřídka si to prohlédnou pokud se mýlí, dává mi to příležitost překonat tento stereotyp, pokud ho aktivně a laskavě uvedu do otevřeno.

Například kdybych se setkal se skupinou, která už byla skeptická, ne-li cynická o něčem, co by mohl říct typ psychologa, a zeptal se jich: „Kolik z vás kdo setkali jste se nebo se někdo z členů rodiny setkal s psychologem, psychiatrem nebo jiným terapeutem, co bylo řečeno, co nebylo příliš přesné nebo užitečné? “

Pokud mnozí zvedli ruce a já řekl: „A kvůli tomu, kolik z vás si vyvinulo silný skepticismus ohledně toho, co má někdo z mého druhu říkat?“

A kdyby s tím souhlasili, řekl jsem: „Ale kolik z vás by bylo ochotno naslouchat s otevřenou myslí, kdyby bylo jasné, že jsem to udělal? můj domácí úkol a měl jasnou představu o vašich výzvách a problémech a mohl by nabídnout některá jednoduchá, jasná a proveditelná řešení, která by mohla Pomoc?"

Vidíte, jak by používání takového přístupu mohlo být efektivnější místo toho, aby si mysleli, že by mě měli od začátku naslouchat otevřenou myslí?

  • Odpovědět Mark Goulston M.D., F.A.P.A.
  • Citace Mark Goulston M.D., F.A.P.A.

Vloženo uživatelem abfh 25. října 2009 - 13:02

Ano, menšinová skupina, která usiluje o větší porozumění, musí převzít určitou odpovědnost za změnu názorů většina z toho prostého důvodu, že si mnozí z většinové skupiny ještě neuvědomují, že se potřebují změnit cokoliv.

Když jim však většina ve většině případů vysvětlí situaci dostatečně podrobně, v tom okamžiku mají odpovědnost prozkoumat jejich chování, jejich předpoklady a jejich privilegovaný stav a podniknout konstruktivní kroky, aby se zabránilo dalšímu poškození ostatní.

  • Odpovědět abfh
  • Nabídka abfh

Předkládá Mark Goulston M.D., F.A.P.A. 25. října 2009 - 17:01

Snaha získat většinu, aby převzala odpovědnost za své zacházení s menšinou, není snadný úkol.

Dávám přednost přístupu, který jsem se naučil od mého přítele a blogera Psychologie Today, Davida Rocka.

Když se snaží lidi projít nebo ovlivnit, říká, že lidé musí projít (nebo je musí projít) čtyřmi kroky:

Krok 1 - Povědomí - musí si být vědomi něčeho, čím nebyli, což by je nějakým způsobem ovlivnilo.
Krok 2 - Reflexe - pokud si uvědomí něco, co je významně ovlivňuje, může to vést k přemýšlení o tomto vědomí.
Krok 3 - Nahlédnutí - pokud si po odrazu uvědomí jiný nebo lepší nebo efektivnější způsob, jak něco udělat, mohou si myslet: „Hmmm, to je něco, co bych měl vyzkoušet.“
Krok 4 - Akce, pokud jim vhled jim nabídne něco, co pro ně jasně přinese pozitivní změnu a oni to vidí a je to proveditelné, mohou s tím jednat.

Proto by to na naši diskusi mohlo být něco, co by způsobilo, že většina lidí, kteří stereotypizují lidi AD, znovu přemýšlí a opakuje to, jak se chovají. Mám na mysli, že pokud například řeknete někomu, kdo na vás hněvivě mluví, když něco nedostanete, bude to mít za následek, že něco bude trvat déle. A navíc nemáte žádnou kontrolu nad touto reakcí, ale mohli by mít kontrolu nad způsobem, jakým s vámi mluví, takže pokud ano chtějí od vás získat lepší a rychlejší výsledky, které by mohli chtít změnit způsob, jakým s vámi mluví, je to možné změna.

Na druhou stranu to může znamenat velké množství zbožné přání ohledně toho, jak lidé zacházejí s lidmi s AD,

  • Odpovědět Mark Goulston M.D., F.A.P.A.
  • Citace Mark Goulston M.D., F.A.P.A.

Vloženo uživatelem abfh 26. října 2009 - 10:17

Pokud máte na mysli, že lidé musí být přesvědčeni, že je ve vlastním vlastním zájmu, aby se nechovali diskriminačním způsobem, nezpochybňuji to. Avšak při řešení systémového sociálního problému jsou nejlepší zdroje pákového efektu obvykle politické a právní povahy.

Chcete-li použít váš příklad, pokud na mě křičel manažer, protože jsem měl potíže s konverzací Vzhledem k problémům se sluchovým zpracováním bych odpověděl * jednou * zdvořilým vysvětlením toho, jak se vám líbí popsat. Pokud by se to však stalo podruhé, mluvil bych s Human Resources o diskriminaci zdravotně postižených. A pokud nic neudělali, podal bych stížnost. Někdy je třeba být asertivní při prosazování svých práv, aby došlo k smysluplným změnám.

  • Odpovědět abfh
  • Nabídka abfh

Předkládá Mark Goulston M.D., F.A.P.A. 26. října 2009 - 15:08

Souhlasím, že člověk by se měl postavit za sebe. Díky za pokračování diskuse a já přemýšlím o tomto důležitém tématu.

  • Odpovědět Mark Goulston M.D., F.A.P.A.
  • Citace Mark Goulston M.D., F.A.P.A.

Vloženo abfh 26. října 2009 - 16:22

Jsem rád, že jste tuto diskusi shledali užitečnou.

  • Odpovědět abfh
  • Nabídka abfh

Předkládá zkoušející autismu Marc Rosen-Long Island autismus 24. října 2009 - 18:53 hodin

Jak bylo uvedeno výše, autistům se neustále říká, že jsme „otravní“ na základě stereotypů, které se mnozí z nás ani nehodí. Tyto stereotypy vedou k nevolným situacím a diskriminaci v zaměstnání, vzdělávání, zdravotní péči, domácí / rodinný život, sociální situace, zdravotní pojištění a velká část psychiatrů a psychiatrů psychologové. Než uvolníte ještě jeden článek týkající se zdravotního postižení, důrazně doporučujeme, abyste si přečetli No Sity od Josepha Shapira, od obálky po obálku. Přečtěte si to několikrát, dokud se do tebe nepřečtou pojmy. Dokud přesně nepochopíte, jaký dopad mají vaše slova, nemáte žádné obchodní slovo ani je nepsáte na veřejném fóru.

  • Odpovědět Marc Rosen-Long Island Autism Examiner
  • Citace Marc Rosen-Long Island Autism Examiner

Předkládá Kent 24. října 2009 - 19:28

"Rozumím a nejsi jediný, koho zřejmě frustruji, a je mi to líto." Je úžasné, jak to může vést konverzaci zpět na trať.

Použil jsem něco téměř přesného způsobu, jakým jste ho formuloval v práci, a to trochu pomohlo. Před svou diagnózou AS jsem předpokládal, že ostatní na mě reagovali často ze závisti nebo zlosti. Od té doby jsem se dozvěděl, jak se mohu setkat při diskusi o nejjednodušších tématech, což, jak zdůrazňujete ve svém článku, není to, jak si přeji nebo hodlám být vnímáno.

Stále občas musím připomínat stejné lidi, které nechci frustrovat. Dnes se můj pracovní život opravdu otočil a ve skutečnosti mohu říci, že mám v práci přátele, které jsem nikdy předtím neměl. Nyní jsou také otevřenější, aby porozuměli ASD, než tomu bylo v době, kdy jsme měli tolik nedorozumění. Nyní chápu jejich potřeby a chápou moje. Je to výhodné pro obě strany.

  • Odpovědět Kent
  • Citace Kent

Předkládá Clay 25. října 2009 - 12:08 hodin

"Gauč ve tvaru písmene L a řekl mechanicky."
Pokud chcete dát smysl, zadejte čárku a „he“. Nemůžu uvěřit, že píšete pro tak prestižní časopis / blog, a nemůžete opravit chyby ani poté, co vám byli upozorněni.

Nemyslím si, že by FBI mohla dostat z vás peníze, protože vaše profesionální slovní zásoba je omezena na stereotypy. Najali jste je během Bushovy éry?

  • Odpovědět Clay
  • Nabídka Clay

Předkládá Mark Goulston M.D., F.A.P.A. 25. října 2009 - 11:21 hodin

Ahoj Clay,

Myslím, že jsem to napravil. Pokud jde o stereotypy, může se stát, že něco uděláte sami.

To, co jsem v životě objevil, je to, že pokud hledáte hodnotu v tom, co většina lidí říká, můžete ji vždy najít; pokud hledáte důvody, proč úplně slevit, co lidé říkají, vždy je najdete. Záleží na tom, co se rozhodnete hledat.

Pozdravy,

Označit

P.S. Moje práce s FBI byla během Clintonovy éry.

  • Odpovědět Mark Goulston M.D., F.A.P.A.
  • Citace Mark Goulston M.D., F.A.P.A.

Vloženo uživatelem Vandyyyr 4. prosince 2009 - 12:01

"Místo toho, abychom na ně reagovali a mluvili, buďte klidní a mluvte s nimi nebo s nimi a zaměřte se na jejich konkrétní." pozorovatelné chování a účinek, který na vás má a co to způsobuje, abyste reagovali, což nemáte chci dělat."

Neuro_Typikál, kterému je tato rada určena, má velmi běžné problematické chování. Je zjevně sobecká, příliš náročná, netolerantní vůči lidem s neobvyklými nebo „odlišnými“ body a nepřijímá odpovědnost za své chování, ale místo toho věří, že je „způsobeno“ ostatní.

Další informace o Neuro-Typicals naleznete na:
http://isnt.autistics.org/

  • Odpovědět Vandyyyr
  • Citace Vandyyyr

Vloženo uživatelem jacksmom 13. ledna 2010 - 12:41 hodin

Právě jsem četl orginiální článek a po přečtení několika komentářů jsem se rozhodl je ignorovat a jen reagovat na hlavní téma. Prosím, nedělejte z mé větné struktury nebo interpunkce příliš mnoho - prostě to vymýšlím, jak to půjde.

Můj manžel reaguje na své děti přesně tak, jak jste popsal otce v příběhu. Nikdy by si nevšiml, jestli pláčou nebo strašně naštvaný, a když na něj budu nutit znalosti, pokrčí rameny a řekne... co s tím chcete dělat? Je to nejvíce matoucí člověk, se kterým jsem se v životě setkal. Přemýšlel jsem, jestli má nějakou poruchu, jako je AS, ale protože je sluchově postižený a je to celý jeho život, je vždy pryč, protože prostě neslyšel. Protože to byly moje nevlastní děti, nikoli moje vlastní děti (a moje účast nebyla vítána), vyrostli s téměř žádným spojením s ním a nyní žijí životy jako ty, které vystupovaly na Jerry Springer ukázat. V mém vztahu s ním může na nějaký čas dělat dobré vztahy se mnou. Začínám se uvolňovat a cítím se, jako by mu to opravdu záleželo... pak něco, co dělá nebo říká, mě vede k vědomí, že opravdu nezískal většinu toho, co se stalo. Když na to upozorním, stane se velmi defenzivním a téměř automaticky přednese některé hlavní body pozoroval nebo slyšel, aby mě přesvědčil, že se mýlím... ale prostě nedostane, o co jde - pocity kontext. Říká, že mě miluje a chce, abych byl šťastný, ale netuší, proč si myslím, že nějaké hlubší spojení s jeho emocemi by mě potěšilo. Existují lidé, kteří prostě nemají emoce? Mohlo by to být něco, co společensky chyběl, protože nemůže dobře slyšet? Mám tolik otázek, ale přišel jsem s několika odpověďmi. Nemyslí si, že se jedná o problém, a odmítá se s tím nic z toho zabývat, ale ti z nás, kteří se s ním pokoušejí spojit, by chtěli toto spojení pochopit a pomoci. Je pravda, že pro něj jsou věci v pořádku, ale neustále se s nimi zachází, jako bychom ve své realitě neexistovali, nikomu z nás nepomáhá. Druhý den jsem si udělal vtip, že by se můj manžel o mě mnohem více zajímal, kdybych byl robotem, nebylo to vtipné poté, co jsem si uvědomil, jak je to pravda. Vůbec mu nechci být nespravedlivý, možná mi někdo může pomoci dostat se na lepší místo.

  • Odpovědět jacksmom
  • Nabídka jacksmom

Vloženo uživatelem jwhooper 25. dubna 2010 - 12:04

Před deseti lety mi byla diagnostikována AS. Většina lidí si nemyslí, že mám AS, ačkoli si myslí, že jsem poněkud zvláštní. Mám manželku, rodinu a dobrou kariéru.

Tento nesmysl „občanských práv“ a „diskriminace“ vás nikam nedostane. Není to, jako byste byli dokonale kvalifikovaní a schopní, ale jste prostě diskriminováni na základě barvy pleti. AS je sociální / komunikační porucha. Jsme těžko komunikovat. Nechápeme to. Jsme jako mít cizince, který v týmu nemluví anglicky, jen horší, protože k další komunikaci dochází mimo jazyk a téměř nám ​​chybí.

Přijměte, že jste v některých ohledech odpovědný, a snažte se, aby se vám to vyplatilo. Pokuste se přispět společnosti místo toho, abyste se pokusili šikanovat zbytek světa do nějaké zavádějící politické korektnosti.

Nejste obětí. Naučte se, přizpůsobte se a zastavte kňučení.

  • Odpovědět jwhooper
  • Citace jwhooper
instagram viewer