Zastavte dobré lisy! Začala vůle proti životu sama

click fraud protection

Vyhřívali jste v teple dobrý tisk o samotném životě? Užili jste si to uznání žít sám může být šťastný, zdravý, radostný, a - překvapivě pro některé - zkušenosti se zlepšenými vztahy s ostatními lidmi? Vychutnejte si to, zatímco můžete. Vůle začíná.

"Lidé žijící sami" jsou více depresivní, "prohlásil BBC. "Bydlení osamoceně spojené." Deprese v mladých a středního věku dospělí, “řekl Huffington Post. výzkum oni popisují, je plná problémů (já se zaměřím zde na několik těch velkých), ale oni lze snadno minout, protože studie má některé z povrchních vlastností dobrého výzkumu design.

V roce 2000 začali vědci průzkumem několika tisíc Finů ve věku 30 až 65 let. Účastníci byli dotázáni na jejich životní uspořádání a demografické charakteristiky, na jejich sociální podporu a na některé jejich zdravotní chování. Nikdy jim nebyly položeny žádné otázky ohledně pocitu deprese. K tomuto bodu se vrátím později.

Finsko udržuje přehled o užívání drog na předpis ve svém národním registru preskripcí, který „pokrývá celou ambulantní populaci a všechny hrazené lékařem předepsané léky ve Finsku. “Vědci se přihlásili do registru, když poprvé začali přijímat účastníky v letech 2000 a 2001, a nadále kontrolovali nákupy předpis

antidepresiva do roku 2008.

To je ta část, která zní jako první skvěle. Vždy, když experimentální výzkum není možný, vždy kážu význam longitudinálního výzkumu. (Nemůžeme náhodně přiřadit lidi, aby žili sami nebo s jinými lidmi - oni si to sami vyberou.) Další nejlepší věc k experiment s náhodným přiřazením je design, ve kterém se stejní lidé v průběhu času studují podle toho, jak se mění jejich životní situace tato situace je manželský stav nebo životní uspořádání nebo cokoli jiného, ​​abychom zjistili, zda se změní i zájem o zájem odpovídajícím způsobem. Tak -li vědci sledovali stejné lidi po dobu 7 nebo 8 let a ptali se jich každý rok na jejich život a pak se podíváme, jestli se jejich deprese mění s jejich životním uspořádáním, to by bylo impozantní. Možná, například, lidé, kteří se stali ovdovělými a žili sami poprvé po celá desetiletí, se skutečně stali více v depresi, zatímco ti, kteří si poprvé mohli dovolit toto tolik vyhledávané místo, se cítili méně depresivní, jakmile měl to.

Studie nic podobného neudělala. Vědci se ptali na životní podmínky pouze jednou, když byli účastníci poprvé přijati. prohlášení v příspěvku Huffington Post, že „čtvrtina lidí žijících osamoceně vyplnila antidepresivní předpis v průběhu roku sedmileté studium, ve srovnání s pouhými 16 procenty těch, kteří žili se svými manželi, rodinou nebo spolubydlícími, není přesně skutečný. Autoři pouze vědí, zda účastníci žili v prvním roce studie sami. Během příštích sedmi let mohli vícekrát změnit životní uspořádání z různých důvodů.

Během té doby, kdy byli účastníci dotázáni na jejich životní uspořádání a autoři zkontrolovali drogu registr, zjistili, že 9,1% lidí, kteří žijí sami, vyplnilo antidepresivní předpisy, ve srovnání s 5,7% lidí, kteří žili sami ostatní lidé. Pokud jste někdy absolvovali úvodní kurz výzkumných metod, víte, že takováto studie vám neříká nic o příčinnosti.

Příběh Huffington Postu uznává, že nemůžeme vědět, co způsobuje to, co - způsobuje samotný život deprese nebo způsobuje deprese samotný? Třetí možnost však proklouzne kolem nich. Něco jiného by mohlo být motivačním činitelem za to, že žili sami a užívali antidepresiva. (Pamatujte, deprese nebyla nikdy hodnocena.)

Zde je jedna možnost: soběstačnost. Možná lidé, kteří jsou soběstační a mají pocit osobního mistrovství (vlastnosti zvláště důležité pro lidi, kteří jsou celoživotními singly) raději žít sami a také se o sebe postarat, když to potřebují. Pokud si myslí, že by mohli potřebovat lék na předpis, konzultují se svým lékařem, a pokud s tím lékař souhlasí, obdrží léky. Možná, že lidé, kteří žijí s ostatními, budou stejně depresivní, ale méně pravděpodobně s tím budou dělat cokoli.

Tady je otázka, která je filozofičtější než metodologická. Předpokládejme, že jste podali standardní míru deprese těm, kteří žili sami a těm, kteří žili s ostatními, a nenašli jste vůbec žádné rozdíly v tom, jak depresi se obě skupiny cítily. Když jste však zkontrolovali registr, zjistili jste, že více lidí žijících osamoceně (asi 9%, ve srovnání s asi 6%) si zakoupilo antidepresiva. Co bys uzavřel? Řekl byste, že obě skupiny stejně neměly příznaky deprese, takže jejich míra deprese byla stejná? Nebo byste počítali proti skupině žijící samotné, že užívali léky, a nazvali je více depresivními, i když skórovali obvyklými způsoby měření deprese jako depresivní?

V literatuře o fyzickém zdraví jsou analogie. Někdy jsou lidé dotázáni na to, jak se cítí. Co když dvě skupiny hlásí stejně nízkou úroveň bolesti, ale lidé v jedné ze skupin vzali více aspirinu? Řekl byste jim, že by s někým měli mluvit o jejich bolesti?

BBC rozdávala právě takovou radu v jejich příběhu o této studii. Nesprávně přirovnává žít sám k sobě a cítí se sám a s nikým nemluvit, článek řekl: "Osamělost a izolace vede k tomu, že lidé mají méně odbytišť, aby mohli hovořit o tom, jak se cítí, což je něco, o čem víme, že může skutečně pomoci zvládat a zotavit se z problému duševního zdraví... Je proto nezbytné, aby lidé, kteří žijí sami, byli léčeni nejvhodnějším způsobem, jako jsou terapie mluvením... “

Aha, ano, pojďme mít mši terapeutický zásah do života všech těch lidí, kteří žijí sami. Nevadí, že pouze 9% z nich užívá antidepresiva. (A možná, v důsledku toho nejsou depresi.) Asi 6% lidí, kteří žijí s ostatními, také plní stejné předpisy, ale rozdává všechny - nikdo z nich nepotřebuje pomoc.

Opět neříkám, že nikdo nezjistí, že žije sám depresivní zážitek. Jen si myslím, že je špatné činit plošná prohlášení, která nejsou podložena důkazy. Pocity o samotném životě - nebo jakékoli jiné uspořádání - je pravděpodobné, že bude záviset na tom, jak jste dosáhli uspořádání a jak opravdu chcete žít. Autoři ve větě na konci článku uznávají, že „nebyli schopni srovnávat jednotlivce, kteří neochotně žil osamoceně pro ty, kteří žili osamoceně na základě volby. “To však nikdy nešlo do BBC článek.

[Děkuji Susan Hurtové za heads-up o těchto mediálních zprávách.]

AKTUALIZACE: Susan Hurt si to přečetla a navrhla další důležitý bod: Možná, že lékaři zaujali předpoklady lidé, kteří žijí sami, a tak je pro ně rychlejší předepsat antidepresiva než pro lidi, kteří s nimi žijí ostatní. Naštěstí měl Psyngle velmi osvíceného lékaře - viz část Komentáře.

Předkládá Cynthia 25. března 2012 - 6:34 hodin

Ta zpráva zní chybně. Účastníci mohli spolubydlit nebo získat spolubydlící nebo se přestěhovali se svými rodinami nebo si adoptovali mezitím děti a autoři studie by nikdy nevěděli o změně v jejich životě okolnosti.

Vloženo uživatelem Anonymous 25. března 2012 - 8:28 hodin

Také antidepresiva jsou předepisována na jiné věci kromě deprese, například úzkosti, odvykání kouření, problémů se spánkem, bolesti. Nechápu, proč vědecká komunita umožňuje tyto typy studií. Opravdu to nikomu neprospívá, pokud to všechno nešlo správným způsobem. To je jeden z důvodů, proč psychologická komunita není brána vážně. Jsem studentka psychologie a já většinu studií neberu vážně, to je špatné.

Vloženo uživatelem Anonymous 26. března 2012 - 10:59

Přesně to jsem si myslel, když jsem četl zprávu. Antidepresiva nejsou jen pro boj s depresí. V minulosti mi byl předepsán antidepresivum (Trazodon), konkrétně pro chronickou nespavost. Mnoho lékařů předepisuje, že (a slyšel jsem, že Celexa je za to obvykle Rx'ed) kvůli nespavosti.

Pak existují i ​​jiná použití, jako je Trazodon, který je vynikající i pro úzkost a také pro případy, kdy chronická bolest může být duševní místo fyzické. Zyban se používá jako lék proti kouření. Fluoxetin (běžně známý jako Prozac) je někdy předepsán pro PMS. Paxil je někdy předepisován pro úzkost. Musím pokračovat?

Tato zpráva je jako taková velmi silně chybná. To dělá hlavní předpoklad, že antidepresivum = deprese. Ne. Ne. Antidepresiva mají širokou škálu použití mimo označení.

Vloženo uživatelem Onely 26. března 2012 - 23:51 hodin

HAHA, Anonymouses, přesně to jsem chtěl říct také. =) Skvělé mysli!

Antidepresiva - nejslabší léky, jaké kdy byly?

CC

Vloženo uživatelem Anonymous 21. dubna 2012 - 13:49

Jsem si jist, že by vás nepřekvapilo, kdybyste věděli, že PMS, úzkost a nespavost jsou silně spojeny s depresí

Předkládá Psyngle 25. března 2012 - 13:53

Grafika Treehouse mě dělá šťastným a nadšeným a myslím na Treehouse, který jsem si pronajal minulé léto na ostrově Vancouver. Byl nastaven na 1 a můj vnitřní 8letý člověk byl spokojený způsobem, jakým nikdy předtím nebyla. Žít „sám“ (obklopený zvířaty) je pro mě stále konečným snem.
Mám vyhledávaný osamělý byt a v těchto dnech se cítím v depresi z jednoho důvodu - mí sousedé pronikají do mého prostoru. Sousedství jde z kopce a hluk ze strany 3:00 se stává normou. Jsem v depresi, protože nejsem dost sám! Šetřím místo bez sdílených zdí. Budu tam přivítat své přátele a rodinu za vlastních podmínek, aniž by došlo k náhodnému přerušení.
Jak jsem již řekl, byl jsem hodnocen psychologem po těžkém poranění hlavy a po poslechu toho, jak jsem žil, jsem očekával nějaké drivel ve své zprávě o izolaci a všem, ale řekl, že jsem žil „smysluplný a účelem řízený život“. Věděl, jaké otázky je třeba k tomu vyvodit ven.

Vloženo uživatelem Alan 25. března 2012 - 15:27

Bylo třeba si položit otázku, zda rozdíl 9,1% oproti 5,7% byl dokonce statisticky významný. V obou skupinách více než 90% lidí neužívalo antidepresiva.

Druhým bylo varování, že to nemusí být nutně zaměřeno na svobodné lidi. Konec konců, mnoho svobodných lidí má spolubydlící nebo má jiné uspořádání, kde nežijí sami.

Na nesouvisející poznámce souhlasím s Psyngle ohledně výhod nesdílení zdi. Naštěstí můj současný byt je celkem tichý.

Vloženo uživatelem Anonymous 25. března 2012 - 17:27

Honil jsem se ve vašem komentáři někdy o rozdílu mezi singly a páry je to, že singly někdy půjdou na léky a někdo, kdo je spárovaný, nehledá pomoc. Myslím, že rytmus mezi mužem a ženami, který by mohl být narušen, se někdo změní. Zůstatek je proto křehký a může být překlopen, pokud se někdo „zlepší“.

Předkládá B. Biskup 26. března 2012 - 10:28 hodin

Vypadá to, že nejde jen o studii možná neplatnou - ale souhlasím s tím, že rozdíly v procentech lidí užívajících antidepresiva jsou ztraceny v celém pokrytí - je to velmi, velmi malé! A to, že si někteří lidé možná nevybrali životní styl - nebo si na to zvyknou - musí znamenat obrovský rozdíl v tom, jak se lidé cítí. Bella má pravdu, myslím, že to je odpor proti „tradičnímu“ životnímu stylu. Existuje však spousta z nás, kteří si užívají svobody, klidného času na přemýšlení a vytváření a schopnosti budovat naplňující pracovní, komunitní, společenský a občanský život. Abych bojoval proti některým sociálním zaujatostem proti sólům a singlům a pomohl posílit naši komunitu, spustil jsem nový online časopis Flying High Solo ( http://www.flyinghighsolo.com). Obsahuje články o zajímavých lidech, místech, věcech, které je třeba znát a dělat. Je to mediální prostor, kde je standardem sólo. Snažím se, abychom se cítili dobře, kdo jsme, jak žijeme a co děláme. A děkuji Bellu za její práci, protože to pro mě bylo inspirací.

Předkládá Simone 26. března 2012 - 11:31 hodin

Včera jsem viděl článek na přední straně sekce v NY Times: Měl dvě velká srdce na tyčích a tyčinky se držely za ruce. Tato grafika zabírala většinu stránky. Článek byl o tom, jak je držení rukou „pokud jste ve spáchaném vztahu“ dobré pro vaše zdraví (zbytek jsem nečetl). Pak otočíte stránku a všechny příběhy se týkají střelby a nespravedlnosti a obecné strašnosti života. A to byla moje myšlenka: Ah, bude existovat vůle k nedávnému pokrytí šťastné a zdravé jednoty. Takže si představte, jak jsem byl překvapen, když jsem si dnes přečetl Bellovo téma!

Vzhledem k tomu, kolik lidí je však svobodných a jak se zdá, že se jejich počet zvyšuje, pokud se nejedná o významnou část singlu populace je opravdu nešťastná (nebo opravdu vymytá mozkem, aby si myslela, že manželé jsou lepší), tento druh tisku se s ní setká pohrdání. Už to vidíte v sekcích komentářů, kdykoli bude publikován anti-jediný článek.

Předložil Crimson 28. března 2012 - 17:07

Ano, dokonce i Crimson potřebuje občasný mamogram.

Myslel jsem, že by to šlo neobvykle. Ale když jsem se v čekárně cítil pohodlně, byl jsem bombardován stanicí country hudby v rádiu. Píseň vypadala takto: „Jsem tak ráda, že jsem tě vzal, jsem tak ráda, že jsem ti dal prsten, bez tebe bych byl ztracen, ty jsi pro mě všechno. “Před pěti minutami jsem se s rozhlasovou stanicí ohromil, než jsem si už nemohl vzít víc. Řekl jsem recepční, že mě hudba urazila, a laskavě ji vypnula. Pak jsem měl klid a moje nálada se rozjasnila.

Ale moje klidu netrvalo dlouho. Pak přišly formuláře. Jo, uhádli jste, lékař potřeboval vědět, zda jsem (pacient) byl ženatý, svobodný, rozvedený nebo ovdovělý, ale kdybych měl opatrovníka, pak by také museli napsat, zda jsou manželé, svobodní, rozvedení nebo ovdovělý.

Takže jsem napsal celou tu otázku: „DŮLEŽITÉ“. Sestra přišla vyzvednout papírování a rozhovor probíhal takto:

Já: Proč potřebujete znát můj rodinný stav?

Sestra: Nevím

Já: Neodpověděl jsem na otázku

Sestra: Dobře

Poté návštěva lékaře proběhla hladce.

Vloženo SingleSusie 13. dubna 2012 - 9:13 hodin

Váš komentář mě hihňal! Dobře, Crimsone

Předložil Mike 31. března 2012 - 5:22 hodin

Alternativní pohled na plusové body singlů:

http://www.guardian.co.uk/lifeandstyle/2012/mar/30/the-rise-of-solo-living/print

Článek cituje společnost Euromonitor International z průzkumu trhu.

Vloženo společností SingleSusie 13. dubna 2012 - 10:33

Miku, skvělý článek a díky za to, že jsi nás upozornil. Obzvláště se mi líbil osobní příspěvek Colma Toibina.

Předkládá Winslow Arizona 1. dubna 2012 - 7:07

Všechno toto rušení o lidech žijících osamoceně mi připomíná sbor v Beatlesově „Ona opouští domov“:

Ona odchází domů
Poté, co žil sám
Tolik let

„Ona“ ve skutečnosti žila se svými represivními, pasivně agresivními rodiči. Takže můžete žít s ostatními a stále být „sami“.

Předloženo logic001 1. dubna 2012 - 10:22

Určitě musí existovat určitá vůle k pokroku vpřed (zdá se, že Newtonův 3. zákon pohybu platí pro společnost i pro objekty). Takže nejsem příliš zděšen.

To znamená, že si myslím, že něco z toho se vrací k tomu, jak extroverti prostě nemohou pochopit, proč by někdo byl šťastný sám. Je to mimo jejich ken, takže předpokládají, že člověk, který něco dělá sám, musí být mizerný. Což ukazuje, buďte opatrní s předpoklady!

Píšu to v požehnaném časném ránu, když jsem jediný, s perfektním šálkem kávy a chladnou zelenou přírodou za oknem. Dost brzy budu muset jednat s ostatními lidmi (když se probudí). Ale prozatím se mi bude líbit toto obnovující samotu a klidné spojení s vesmírem. Ah ...

Vloženo uživatelem Anonymous 1. dubna 2012 - 19:38

Absolutně souhlasím s tím, že zde hraje dynamika extroversion-introversion. Jsem rád, že nejenže jediný život v poslední době dostává pozitivní pokrytí, a také introversion. Ráda bych věděla, jestli introverti budou více hledat jediný a bezdětný život. Podle mé osobní zkušenosti by mít manžela a děti neustále invazi do mého osobního prostoru by mě vedlo ke zdi.

Vloženo uživatelem Anonymous 27. července 2014 - 22:59

Vlastní studii jsem nečetl. Chtěl jsem jen poznamenat, že kromě výše uvedených bodů existují i ​​jiné
důvody, proč lidé žijí sami. Konkrétně někteří žijí sami podle vlastního výběru, zatímco jiní žijí sami v důsledku ztráty romantického, rodinného nebo jiného typu vztahu, který zahrnoval život s druhým. Očekával bych, že ti, kteří žijí sami kvůli ztrátě, by mohli být více depresivní než singleton, který si to vybere. Také to, že někdo žije sám, neznamená, že jsou sociálně izolovaní. Často jsem se rozhodl žít sám a mít přátele, kteří to také dělají. Mezi prací a vnějšími aktivitami a komunitou může být útěk do klidného domova nezbytnou přestávkou!

instagram viewer