Uvnitř mysli psychopat - empatický, ale ne vždy

click fraud protection

Jistě, většina psychopatů nemá geniální mysl Hannibala Lectera ani jeho poněkud zvláštní kulinářskou chuť. Obvykle nejí játra svých obětí. A přesto Lecterova postava ilustruje jedno z hlavolamů psychopatie: mohou být společensky mazaný pokud chtějí. Jsou schopni svádět své oběti do temné uličky a po několika sekundách se proměnit v chladnokrevné násilníky nebo vrahy. Na rozdíl od většiny vrahů, kteří jednají v žáru vášně a později se cítí provinile za to, co udělali, psychopati necítí takové výčitky.

Valeria Gazzola

Prof. Keysers prohledá účastníka.

Valeria Gazzola


Doposud dominantní chápání psychopatie bylo, že v podstatě postrádají takové emoce strach nebo neštěstí. Pokud zatleskáte za něčí záda, vyleká se a můžete změřit, jak se její dlaně zpocují. Pokud tak učiníte s jedinci s psychopatií, experimenty ukázaly, že jejich reakce je zploštělá. Sotva vyplaší a jejich ruce zůstanou suché. Nyní si představte, jak byste se nikdy necítili skutečným strachem nebo strachem, jak byste se mohli vcítit do strachu nebo strachu druhých?

Empatie je klíčem k našemu normálnímu morálnímu vývoji. Jako děti nám bylo řečeno, aby neubližovali druhým, a bylo řečeno, abychom nemluvili plnými ústy. Děti se rychle cítí velmi rozdílně, pokud porušují tyto dva typy pravidel. Empatie je to, co dělá rozdíl. Pokaždé, když někomu ublížíte, jeho úzkost se stane vaší bolestí a začnete spojovat svou zástupnou bolest s poškozováním druhých. Násilí se pak začne cítit skutečně špatně. Na druhé straně pomáháte ostatním, abyste se cítili jejich štěstí, a začnou se cítit dobře.

Pokud by vám chyběla empatie, nikdy by se to nestalo. Poškození ostatních by vás nechalo znecitlivět a být tak triviální jako jíst s plnými ústy - jen další konvence. V takovém případě by jediným důvodem k tomu, aby se to nestalo, byl strach trest - ne vina nebo soucit. Kdyby byl takový neempatický muž sám v temné uličce s atraktivními ženami a nikdo by ho potrestal, co by mu stálo v cestě jeho touze?

 Harma Meffert

Dr. Meffert na forenzní klinice.

Zdroj: Harma Meffert


Abychom lépe pochopili, zda nedostatek empatie může vysvětlit proč psychopatický pachatelé se necítí špatně z toho, že ubližují druhým, jsme se spojili s Holanďany forenzní klinika zkoumat, co se děje v mozku. Během posledních dvou desetiletí, práce z naší laboratoře a další identifikoval neurální podpis empatie. Všichni aktivujeme oblasti mozku zapojené do našich vlastních akcí, když vidíme jednání ostatních - dokonce i opice to dělají, jak ukázala naše práce na zrcadlových neuronech. Aktivujeme naši somatosenzorickou kůru, oblast zapojenou do cítění doteku, když vidíme, že se jí někdo dotkl její kůže. Aktivujeme naši izolaci a cingulate cortex, regiony zapojené do našich vlastních emocí, když vidíme emoce druhých. Takže pokud jsme svědky oběti násilí, které se potrápí bolestí, náš mozek aktivuje naše vlastní vítěze a bolest - sdílíme její utrpení. Pomocí funkčního zobrazení magnetickou rezonancí můžeme tuto empatii kvantifikovat pouhým změřením aktivita v motorických, somatosenzorických a emocionálních oblastech mozku při svědčení potíží ostatní.

Valeria Gazzola

Účastník bude naskenován.

Valeria Gazzola


Chcete-li otestovat, zda to psychopatickým jedincům chybí empatický Po aktivaci mozku klinika přenesla do našeho skeneru 21 odsouzených násilných psychopatických pachatelů. Jeden po druhém, v neprůstřelných minivanech. Protože kov nelze přivést do blízkosti magnetického zobrazovacího skeneru, stráže byly neozbrojené, ale pacienti měli do kalhot a dřevěných plastových pout rozřezaných dřevěné tyče, aby jim zabránili utéct nebo bolet kdokoliv.

Každému pacientovi pak byly ukázány filmy lidí, kteří si navzájem ublížili, zatímco mozková aktivita byla měřena pomocí fMRI. Za prvé, pacientům bylo řečeno, aby pečlivě sledovali filmy. Pozdnější, Harma Meffert, doktorský student, který studoval (nyní u NIMH v Bethesda) šel do skenovací místnost a plácla pacienty do rukou, aby lokalizovaly mozkové oblasti zapojené do pocitu doteku a bolest. Potom bychom se mohli přiblížit do těchto oblastí mozku, abychom zjistili, zda si pacienti při sledování bolesti ostatních aktivovali vlastní bolest. To samé jsme udělali s 26 muži stejného věku a IQ. Výsledky studie, které jsou dnes zveřejňovány v časopise Mozek, naznačují, že pomocná aktivace motorických, somatosenzorických a emocionálních mozkových oblastí byla u pacientů s psychopatií mnohem nižší než u normálních subjektů. Teorie se zdála správná: jejich empatie byla snížena, a to by mohlo vysvětlit, proč spáchali takové strašné zločiny, aniž by cítili vinu.

Valeria Gazzola

Lokalizace bolestivých oblastí

Valeria Gazzola


Jak ale potom mohou být občas tak okouzlující? Vzpomínám si, jak jsem si povídal s jedním z pacientů, pacientem 13, zvláště vážným psychopatem (na kontrolním seznamu psychopatie zaznamenal všech 40 bodů). Obklopen strážemi se zdál být nejpříjemnější osobou. Usmíval se, zaujal a vypadal, že cítí přesně to, co jsme od něj chtěli. Mnoho našich „běžných“ účastníků se ve srovnání zdálo drsné a nepřátelské. Valeria Gazzola, se kterou řídím laboratoř, navrhla, abychom nechali pacienty sledovat filmy znovu, ale požádali je, aby se pokusili empatizovat s oběťmi ve filmech. Zjistili jsme, že tento jednoduchý pokyn postačuje k posílení empatické aktivace v jejich mozku na úroveň, kterou je těžké odlišit od úrovně zdravých kontrol. Náhle se psychopati zdáli stejně empatičtí jako další chlap. Jejich empatie byla zapnutá.

Psychopatickým jedincům tak prostě chybí empatie. Místo toho se zdá, že pro většinu z nás je empatie výchozí režim. Pokud uvidíme oběť, sdílíme její bolest. U psychopatických zločinců naší studie se empatie zdála být dobrovolná činnost. Pokud chtějí, mohou se vcítit, a to vysvětluje, jak mohou být tak okouzlující a možná tak manipulativní. Jakmile vás zavedou do toho, co slouží jejich účelu, snad by empatie pravděpodobně znovu zmizela. Bez omezení empatie je pak málo, aby jim zabránili v používání násilí.

Jak mohou psychopatičtí jedinci zapnout a vypnout svou empatii? Všichni máme takový přepínač. Jsme více empatičtí vůči bolesti našich přátel, než k bídě lidí na druhé straně zeměkoule. Akupunktury se učí potlačovat svou empatii před očima vpichování jehly do kůže. Snížení empatie má někdy jasné evoluční výhody: pokud potřebujete bránit svou rodinu před útokem, nemůžete si dovolit empatii se svým agresorem. Zdá se však, že náš výchozí režim má naši empatii. Zdá se, že jedinci s psychopatií mají trochu jiný přepínač: jejich výchozí režim se zdá být vypnutý.

Stále je třeba pochopit, proč a jak se zdá, že jednotlivci s psychopatií mají někdy schopnost vcítit se, ale ve výchozím nastavení mají tuto kapacitu vypnutou. Pro terapeuty naše zjištění naznačuje, že nejlepším přístupem nemusí být naučit je empatii - zdá se, že jsou již schopni empatie. Namísto toho se možná bude muset terapie naučit být vždy empatické. Jak to udělat, je nejasné, ale bylo by nejlepší zahájit takovou přípravu dříve, než se násilí stane způsobem života. Nedávná studie od skupiny Essi Viding na UCL v Londýně ukázala, že bezcitná, nezaměstnaná podskupina dětí s porucha chování Zdá se, že již nemají spontánní empatii: aktivují také svůj empatický mozek méně, když jednoduše sledují ostatní v bolesti. Je známo, že tyto děti mají zvýšené riziko, že se stanou psychopatickými dospělými. Přísný zásah u těchto dětí, aby byla empatie automatická, by mohl být slibným přístupem.

Více informací o nervovém základu empatie a psychopatie najdete v knize Empatický mozek.

Předkládá Tifa 25. července 2013 - 10:39

Díky za inspirativní článek! Zjistil jsem, že je také zajímavé, jak psychopat převrátil jejich „empatii“, a najednou se stal (nebo dokonce více) empatickým než normální lidé.
Vzpomínám si, že jsem měl blízkého známého, který byl tak empatický, že jsem nevěděl, že je psychopat, dokud mi neřekli zprávy o její rehabilitaci.

  • Odpovědět Tifa
  • Nabídka Tifa

Vložil Christian Keysers 26. července 2013 - 5:58 hodin

Děkuji za laskavá slova. Vaše ozvěna je velmi povzbudivá. Věci najdete v laboratoři a vždy se divíte - opravdu se hodí, na čem záleží ve skutečném světě?

  • Odpovědět Christian Keysers
  • Citace Christian Keysers

Vloženo do 555555 24. září 2015 - 18:34

rehabilitace??? máte na mysli management.
nemůžete rehabilitovat psychopata, bylo by to jako znovu připojit klíště nové oběti.
Pravděpodobně jim však říkají, že cokoli, co by se zasnoubilo z toho, co viděl ive ..
Viděl jsem plně foukané urážlivé psychopaty šťastně pracující z „obsedantně kompulzivní poruchy“ jako jejich pracovní diagnózu, pracující na své posedlé povaze, aby byli naprostými bastardy.
směje se, jak jdou ..
naučit se hrát systém a dostat se pryč s věcmi.

použili rámec k terapii?
kdokoli, kdo nabízí psychopatickou terapii spíše než management, i když ne ve jménu, zvyšuje své antisociální chování, přivedou terapeuta k myšlence, že se změnili a následně se zhoršují, vyzkoušeli všechno, jako všechno ..
nic nefunguje... i když se rozzlobíte a udeříte je, můžete je ještě zhoršit... což ujišťuji, že se to stane.
Znovu rehabilitujte psychopata ??
dát to do kláštera?
možná??? stále by to přezdívalo víno nebo se šířilo nespokojenost pro zábavu

  • Odpověď na 555555
  • Nabídka 555555

Předkládá JJ 15. srpna 2016 - 13:40

Je opravdu těžké vytvořit stroj, který pořizuje obrázky, pokud se mozek lololol pokouší přijít na to, jak autor může být obviněn z toho, že je psychopatem zmocněn, když autor diskutoval o výsledcích mozku skenuje! Strašně legrační. Četli jste dokonce tento článek?

  • Odpovědět JJ
  • Citace JJ

Předkládá RTS 26. července 2013 - 5:51 hodin

Pěkný trik rozčlenění. Naučíte se to dělat v armádě, kdy cítit empatii a kdy ne. Anders Breivald tvrdil, že se to naučil dělat to, co dělal v Norsku před 2 lety. Možná mají tito lidé psysiologickou dedispozici, která to usnadňuje, a proto je životaschopná zvládat machanismus, když se dostanou do situací, kdy se pocit viny nebo empatie necítí jako bezpečné emoce děti. Děkuji za zajímavý článek.

  • Odpovědět RTS
  • Nabídka RTS

Předkládá Christian Keysers Ph. D. 27. července 2013 - 14:39 hodin

Děkujeme za vaši laskavou zpětnou vazbu. Nevěděl jsem, že to učí v armádě, ale dává to smysl!
Plně s vámi souhlasím: Mám podezření, že psychopatie se něco kvalitativně neliší od normality. Všichni máme potenciál za určitých okolností empatii vypnout. Mohli by prostě mít „zvláštní“ a temný talent, aby tak činili obvyklým způsobem.

  • Odpovědět Christian Keysers Ph. D.
  • Citace Christian Keysers Ph. D.

Vloženo 56788888453 24. září 2015 - 18:42 hodin

Žádná vaše omylná naučená sociopatie, která se často vyskytovala v prostředích s psychopaty v nich od samotných psychopatů Breivik, byla extrémem narcissitský psychopat nekontroloval a živil svou vlastní grandiózní představu o tom, kde má stát v historii,, plná regalia,, absoloutely ne porozumění...
sociopathové, vůdci dětských trpících ptsd, všichni vojáci mohou skončit strašlivým rozdělením chování nějakým způsobem,, často vede k antisociálnímu, ale ne bezcitnému chování, emocionálně vedené... brokemn tak sto mluvit..

pak je tu psychopat, základna, střední, emocionálně bezcitná a manipulativní vzrušená bolestí. Chování ve všech věcech velmi brzy v tom, co se nyní nazývá „bezcitná porucha chování“, má strukturu neurodevelopmentální složka spíše než funkční, ale ne zjevně fyzická trauma trpící.

Toto zmatení tohoto problému má znaky psychopata, který jej zveřejňuje.
viděli to tisíckrát, rádi milují tento mýtus, že psychopatie je nějak „způsobena“ zneužíváním.
je způsobeno strukturální poruchou mozku a zhoršuje se zneužíváním ..
to je pravda, ne váš buldok.

  • Odpověď na 56788888453
  • Nabídka 56788888453

Předkládá Robert Nosearchimi 1. května 2016 - 15:40 hodin

Lidé mají tendenci podceňovat, jak kmenové jsou. Je snadné nemít soucit s někým, kdo byl v dobách války namalován jako váš nepřítel.

To mě přivádí k tomu, že studie je chybná. Byli údajní psychopati v potěšení, když viděli, jak jejich nepřítel mučí, nebo mučí kmenového člena.

  • Odpovědět Robert Nosearchimi
  • Citace Robert Nosearchimi

Vloženo uživatelem Anonymous 27. července 2013 - 14:21

Pěkný článek, ale vidím zde některé problémy, které jsou typické pro přístup k porozumění chování při pohledu na mozek.
To, že psychopat může ukázat stejné mozkové reakce, které jsou spojeny s empatií, neznamená, že se psychopat skutečně cítí stejně jako „normální člověk“. Tady je problém: když psychopat svádí oběť a využívá k tomu schopnost empatie, cítí se stejně jako ostatní lidé pozlacený. Ať se tedy psychopat zapne, stále to nemůže být skutečná empatie. Jinak by psychopat byl najednou zahlcen pocity viny a studu.

  • Odpovědět Anonymous
  • Citace Anonymous

Předkládá Christian Keysers Ph. D. 27. července 2013 - 14:37 hodin

Nejprve máte pravdu: že mohou v podobné míře aktivovat své empatické mozkové oblasti navrhuje, ale nepřiznává, že se to bude cítit úplně stejně jako u kontrolních jedinců Zkušenosti. Bylo by skvělé, kdyby lidé mohli sledovat naši studii provádějící podrobnější rozhovory o tom, jaké úmyslné empatie se cítí jako u psychopatů. Zadruhé však naznačujete, že zapnutí empatie, která někoho svádí, by znamenalo, že byste se poté měli cítit provinile. Možná mi něco chybí, ale nemyslím si, že tomu tak je. Pokud jste si poprvé stanovili cíl přivést dívku do temné uličky, můžete s ní začít vcítit cítit, jak reaguje na vaše různé strategie, a používat tu, která se cítí nejlépe (a tedy důrazně vy) o. Žádná vina - stačí ji dostat do té tiché a temné uličky. Pak začnete mít jiný cíl, který zahrnuje násilí, a vypnete empatii. Nyní úzkost, kterou jí způsobíte, už vás neovlivňuje a zástupná bolest se vám nedostane do cesty. Jak uvádí druhý komentátor - rozdělte se, abyste se chránili před záhadnou bolestí, která je kontraproduktivní.
Nyní bych měl zdůraznit, že to, co jsme měřili, byl stav zapnuto a vypnuto v laboratoři pod dvěma různými instrukcemi (vcítit se do styku s hercem vs. jen sledujte film). To, jak psychopatičtí jedinci používají tyto dva stavy mimo laboratoř, je něco, co jsme neměřili. Představa, že používají stav „on“, když chtějí být společensky zruční, a stát „off“ je poněkud zřejmým odhadem, ale pouze odhadem.

  • Odpovědět Christian Keysers Ph. D.
  • Citace Christian Keysers Ph. D.

Předkládá Margot 31. srpna 2014 - 1:30

Ahoj křesťan,
Tak šťastný, že někdo zpochybňuje výsledky testu a tak logicky. Popsaná zjištění mohou být krokem vpřed v kázni vpřed, ale je příliš brzy na to, aby bylo možné učinit závěry. PŘIJÍMAJÍCÍ JEDEN TOK V ARGUMENTU: CO JAK POSTUPUJE PROCES V BRAINOVĚ, KDYŽ JE POTŘEBA ZAMĚSTNAT, SYMPLY ODMĚŇTE ŽÁDOVOU SCHOPNOST MIRROR, I.E. PŘEDSTÍRAT. V OSTATNÍCH SVĚTECH PROCES V BRAINSKÉ KOMUNIKACI JE JEDNODUCHÉ S JEDEN FOULS.
Koneckonců, podrobnosti procesu mozku ještě nejsou známy, fakt. Tyto podrobnosti mohou vést k různým závěrům. Je ironií, že v článku je uvedeno, že i opice mohou napodobovat chování.
Dík.

  • Odpovědět Margot
  • Citace Margot

Předkládá Gargamel dne 18. května 2016 - 1:36 hodin

Věřím, že jejich empatický režim je ve výchozím nastavení vypnutý, jak jste řekl. Zvažte, že to není porucha, ale zvláště ošklivý poddruh člověka - konkrétní plemeno, pokud chcete. Koneckonců, je to genetické, tak proč předpokládat, že je to porucha, ne jen plemeno. Myslím, že jedinou účinnou terapií pro jednoho z nich je tlačit je před autobus.

  • Odpovědět Gargamel
  • Citace Gargamel

Vloženo uživatelem Anonymous 19. listopadu 2018 - 12:17

Protože tlačení asi 1% celé světové populace před autobusy je rozhodně nejlepší postup.

  • Odpovědět Anonymous
  • Citace Anonymous

Vloženo uživatelem Anonymous 27. července 2013 - 14:22

* Stále cítí ŽÁDNÝ zlacený

  • Odpovědět Anonymous
  • Citace Anonymous

Vloženo anonymně 28. července 2013 - 17:31

Vždycky jsem přemýšlel, jak by psychopat mohl někoho svádět, aniž by se oběť nějak dotkla upřímnosti. To (potenciálně) hodně vysvětluje!

  • Odpovědět na anonymní
  • Nabídka anonymní

Vloženo uživatelem Anonymous 2. listopadu 2013 - 13:06

Velmi se mi líbilo čtení o výsledcích této studie. Jsem držitelem licence na klinické opravy sociálního pracovníka / duševního zdraví ve státním vězení s uvězněnými dospělými mužskými pachateli. Tento jev „zapínání a vypínání empatie“ vidím denně. Je nesmírně náročné „habilitovat“ tyto pachatele, a proto je jejich vysoký recidivismus a často se stávají kvalifikovanými zločinci, zatímco jsou uvězněni navzdory nejlepším záměrům. Souhlasím proto s panem Keysersem, že cílem by mělo být co nejdříve identifikovat mladé pachatele s problémy s poruchami chování a investovat do léčby, abychom učili empatii „vždy“. Výzkum multisystémové terapie a skupin postižených oběťmi byl u této populace velmi slibný!

  • Odpovědět Anonymous
  • Citace Anonymous

Vloženo uživatelem Anonymous 8. února 2014 - 18:30

Cool článek věřím, že je zapotřebí více výzkumu, abychom pochopili způsoby, jak motivovat tyto „psychopaty“ k tomu, aby využívali svou mysl produktivnějším způsobem

  • Odpovědět Anonymous
  • Citace Anonymous

Vloženo uživatelem Anonymous 13. února 2014 - 8:16

Mám žurnály a soubory chatu ve věku 13–19 let, které se učily tuto schopnost používat k vypnutí empatie a opětovnému vytváření v době, kdy byla potřeba manipulace. Nikomu nebylo nikdy líto lítosti. Mají mnoho dovedností a zdokonalují je našimi pokusy jim porozumět.

  • Odpovědět Anonymous
  • Citace Anonymous

Vloženo uživatelem Anonymous 1. března 2014 - 9:29

Já sám jsem diagnostikovaný psychopat, chci zdůraznit, že nejde jen o schopnost vypínat a vypínat empatii. Psychopati mají také schopnost zapínat a vypínat každou jednotlivou věc v naší mysli, aby dosáhli uvedených cílů. Lidé, kteří mají psychopatické rysy, nebo ti, kteří jsou plně vyfouknutí, vytvářejí vynikající vůdce. Nevěřím, že je možné učit empatii, protože pokud se to učí, je to skutečné? Ne, není to tak, protože se stává nástrojem a ne skutečným pocitem, pamatujte, že nic netrvá věčně. nemůžete zastavit zrozenou funkci mozku. Potlačení obvykle vede později k větším problémům. Doktore, chcete-li další diskusi, neváhejte mě kontaktovat. Byl bych více než rád, že s vámi budu v kontaktu.

  • Odpovědět Anonymous
  • Citace Anonymous

Vloženo uživatelem Anonymous 30. dubna 2014 - 7:31 hodin

Nevadilo by vám, kdybych vám položil několik otázek?

  • Odpovědět Anonymous
  • Citace Anonymous

Vloženo uživatelem Anonymous 6. června 2016 - 21:14

Myslím, že největším problémem není, že žádný psychopat nevidí v jejich zájmu podrobit se studiu a obecně komukoli prohlašovat, že je 'psychopat' je hledat pozornost podle klinických definic a ne být vzat v nominální hodnotě.

Je třeba také velmi jasně rozlišovat, že psychopatie není boogie, ani to vůbec nemělo být vůbec. Většina sériových vrahů a dalších lidí se velmi lišila, kdybych měl čas, napsal bych jasné vymezení mezi zabijáky a tím, co ve skutečnosti je empatie; sebeuvědomění.

Největší problém si myslím, že je velmi běžné, že naši hovorové psychopati mají více než jednoho porucha a další komplikující poruchy způsobují větší zátěž a poškození sobě i jiným než těm chybí empatie. Zvažte na okamžik, co se stane, když je psychopat také ovlivněn depresí nebo jinými škodlivějšími poruchami, bez vědomé empatie je mnohem těžší zvládnout.

  • Odpovědět Anonymous
  • Citace Anonymous

Předložil Dr. Jess 8. února 2018 - 11:50

Řekl bych, že empatie je volba, ale že spínač může být vypnut od narození kvůli špatné výchově.
Byl jsem vychován matkou s NPD a měl jsem velmi sadistický pruh, který působil na zneužívání, které mi bylo dáno. Stal jsem se „mrtvým uvnitř“ a teprve když jsem zažil těžké trauma, rozhodl jsem se jít do traumatu a zažil všechny emoce - dobré i špatné. dnes mám plný emocionální rozsah. vyžaduje údržbu. Věřím, že většina lidí upadá do otupělé oblasti bc život vyžaduje, aby byli takto.

  • Odpověď Dr. Jess
  • Citace Dr. Jess

Vloženo uživatelem Anonymous 8. března 2014 - 11:16

Pokud „psychopatie“ zahrnuje zvýšenou kontrolu nad já, jak ji lze odsoudit jako poruchu? Jistě v zapojení více sebekontroly je to vyšší stav vývoje? Opravdu lze „tvrdit“, že nedostatek sebeovládání je porucha. Jelikož je psychopat stále schopen plně zvolit, jak se ovládat (ještě více než průměrný člověk), pak je Zdá se mi, že psychopat je plně schopen fungovat jako etický účastník komunity na stejném základě jako jejich vrstevníci. Proto není „psychopat“ samo o sobě špatné.

Zajímavé je, že většina studií o psychopatech se provádí na vězňech ve věznicích. Pokud psychopatie jednoduše zahrnuje větší kontrolu nad empatií, pak se mi zdá jasné, že mnoho „psychopatů“ není ve vězení, ani se nedopouštějí zločinů. V souladu s tím jsou „psychopatičtí“ testovací subjekty vybíráni pro zcela svévolné důvody; a pojem „psychopat“ musí být rovněž formován libovolně; to je na základě antisociálních úvah.

  • Odpovědět Anonymous
  • Citace Anonymous

Vloženo uživatelem Anonymous 4. července 2014 - 16:58

Existuje mnoho dalších psychopatů, kteří nejsou ve vězení. Mohou spáchat trestné činy, pokud to vyhovuje jejich účelu, ale nezachytili se. Někteří jsou lepší, když se nechytí.

Nedostatek empatie nebo použití empatie je volba pro nás všechny na určité úrovni. Když člověk praktikuje rozhodování na základě zájmu o druhé i sebe, posiluje empatii. Když člověk praktikuje rozhodnutí, která poškozují ostatní pro osobní zisk, posiluje se odměna za to, co člověk chce, a pocity moci a kontroly, které poškozují ostatní.

To se scvrkává na řadu možností, které se stanou návyky, které se stanou charakterem. Začíná a končí tím, co je správné a co je špatně.

  • Odpovědět Anonymous
  • Citace Anonymous

Vloženo uživatelem Anonymous 7. března 2015 - 13:00

Vy musíte přestat oslavovat psychopatii lol. Většina psychopatů je velmi impulzivní. A většina psychopatů je pod průměrnou inteligencí. Nemají žádné svědomí a zdá se, že většina z nich nemá postřeh ani schopnost vidět důsledky tamních akcí. Jinými slovy, není příliš chytrý. Důvodem, proč uspějí, je to, že nejsou ovlivněny nikým názorem kolem nich, takže pluhují skrze cokoli bez druhé myšlenky, aby dostali to, co chtějí.

  • Odpovědět Anonymous
  • Citace Anonymous

Předkládá Gargamel dne 18. května 2016 - 1:47 hodin

Souhlasím. Dokonce ani úspěšní firemní psychopatové CEO nejsou příliš chytří. Jsou mazaný, protože je snadné přijít s akčním plánem, když se nemusíte starat o zájmy druhých - což plán trochu zjednodušuje, že? Psychopati by neměli být vůdci, a pokud musíte jednoho z nich učinit vůdcem, měl by ho někdo jiný se svědomím lépe držet na silném vodítku.

  • Odpovědět Gargamel
  • Citace Gargamel

Předkládá j dne 24. září 2015 - 19:09

Noi ts docela určitě ve vědě nyní.
oboustranný i dospělý.
porucha bezcitného chování a porucha chování jsou diferenciatory mezi strukturálním deficitorem, funkčním deficitem vyvolaným traumou nebo zneužíváním ...
to byl problém, byl jsem diagnostikován jako aspd, ale nikdy diagnóza psychopatie, sociopat ve starých penězích, chiuldhood ptsd v rukou apsychopatické rodiny, zejména bratra,
miluje mučení, hraní her s ostatními emocemi, přizpůsobivost není slovo, ale kluzký, pochopitelný, záludný, konzumní patologický lhář.
společensky vzestupně mobilní. obchodník. a inzerent, coercer národů.
tento článek??? načteno, jeho efektivní trolling mě... Nehýbám se, ale špatně říkám, že celý tento text je zdánlivě navržen tak, aby hněvem, napsaný apsychopatem, který si myslí, že s ním může také uniknout ...
koinfikuje dravce s autistickými lidmi a ignoruje účinek toho, co předstírá empatie, na lidi, kteří to potom od vás očekávají a jeho nepřijetí ..

to je jeden z nejvíce fotbalově škodlivých aspektů psychopata.
psychopatický vztahový cyklus jde "idealizovat, dvealue propustit, máš moudrý ??"
dobře, to trvá asi pět minut, než dosáhnete propuštění.
hrát svou hru ??
mohou to udělat navždy nebo jen do chvíle, kdy se nudí.
jsou trestněprávní a antisociální v chování, ne-li legálně,, to je všechno teplo, nejen ti ve vězení... je pravděpodobné, že jsou bezpečnější, když se zastaví ,,
věčný tyran na vašem pracovišti neztratí žádné zákony, ale zničí mnohem více životů.

  • Odpovědět j
  • Citace j

Vloženo uživatelem Anonymous 11. listopadu 2014 - 13:26

Mám psycho mysl a jsem tu, abych odpověděl na nějakou otázku.
umm.. od posledního dlouhého svědectví končí právě teď, když i omylem stisknu backspace, když chci stisknout enter ._.

Pro mě je empatie a vina velmi odlišná
Cítil jsem se někdy s empatií, ale vůbec se necítím viny, zejména kvůli své kořisti. ale když můj pes zemřel, můžu ještě brečet, pokud si na ni pamatuji dodnes, obviňuji se z méně péče o ni
ale pokud je to zabito mýma rukama, můžu jen zpívat ukolébavku, umýt si ruce a hodit ji do popelnice
takže opravdu cítím empatii, když ji chci cítit, a obvykle ji nepotřebuji
falešné, když zdůrazňujeme s někým nebo něčím, je to skutečné

jak nás motivovat? dejte nám zdarma kořist? LOL dělám si srandu
hmm.. když se k nám chováš jako k člověku, budeme k tobě laskaví, užívej si časy s tebou, buď milí a odpuštění, ale když zkuste vstoupit do naší bariéry nebo se podívat na nás ošklivé (zabiju vás, než o tom budete mluvit s jakýmkoli prachem nebo vítr)
takže když uvidí, jak vidíte, aby se předešlo tomu, že vás v tuto chvíli zabijete, můžete se předstírat, že se usmíváte, a říkám, že také miluji to, co se můžu připojit? (gratuluji! prostě si necháš žít dalších 10 let)
Chcete-li nás motivovat: Buďte k nám skuteční milí, čistá laskavost, milujte nás, můžete nás nadávat, když děláme špatně, ale ujistěte se, že nám plně porozumíte, co na tom místě myslíš, nenechávej to viset, můžeš sdílet svůj příběh a plakat před námi, díky kterému tě teď většina z nás chce chránit

většina z psycho je zraněna hluboko, když jsou dítě, já sám cítím, že tento svět je kecy a všichni jsou lháři
(lhář lhář lhář je to, co mi naplnilo hlavu, když jsem dítě) lhář nemusí žít déle (dobře řečeno jednoduše, nikdy neříkejte, že nenávidíte své vlastní dítě, i když si děláte legraci nebo emocionálně nestabilní) doslova to, co nás nejvíce poškodí, je náš nejlepší přítel, rodina, milovaný ty
jak ji najít? hledat malé dítě, které někoho opravdu miluje, a přimět ho, aby ji zradil. Nyní si jednu vytvoříte.
(jádro našeho nedostatku soucitu je velká nenávist, která má kořeny v našem srdci, je těžké se léčit, ale může to někdo uzdravit?)
když je chcete uzdravit, nikdy je nenechávejte viset, když už vám věří a otevřený vám, mrtví, teď se stanou monstrem

pro všechny psycho mysli tam:
nezačněte někoho zabíjet, protože existuje nezadržitelné vzrušení a nutkání slyšet někoho křičet a vidět, jak v reálném životě uniká krev, budete závislí
zkuste sledovat komedii spíše thriller nebo místo činu
pro toho, kdo už někoho zabil, umm.. idku, vím, že je těžké přestat.. na tobě..

Cítím se, jako by si psychopat mohl rozumět navzájem lépe, až k nim chce být přítel nebo ne, přítel k lepšímu nebo horšímu
nebo se nakonec nakonec zabijete?

věci, které ovládají mé psycho, je milující rodina, jen se na ně dívejte, jak mě nejdříve potěší, a když mě přijmou, opravdu se cítím vřelá a vděčná, i když se občas falešně
Snažím se postupně otevírat sebe (kromě toho, že jsem psycho)
můj špatný zvyk a dělá z toho vtip ..
je to jako sledovat šťastný film, projektor dlouhého šťastného snu ..
někdy jsem zvědavý, kdy se probudím? nebo můžu zůstat takhle navždy? takhle, idku, co se stane se mnou, když budu zase sama.

  • Odpovědět Anonymous
  • Citace Anonymous

Vloženo uživatelem Anonymous 7. března 2015 - 13:05

Tvoje svinstvo. Váš jen hluboce nejistý narcista. Psychopat není hluboko v bezpečí. Nemají schopnost cítit se nejistě z větší části. V dětství se něco stalo, že zcela deaktivovaly části jejich mozku, nebo se tak narodili. Podíváte-li se na bohaté rodiny, dochází v genetice k psychopatii. S traumatem nemá nic společného.

  • Odpovědět Anonymous
  • Citace Anonymous

Předkládá lkjdjdiudhiuowdh 24. září 2015 - 18:21

ne, skutečný obchod, nesoulad je vždy zpochybňován, ale zcela nevědomý, jak sociálně nepřijatelný je jeho samotný postoj. definuje poruchu osobnosti, jejíž psychopatie je jediná, o které je známo, že má odlišnou strukturní složku mozku ,,
nemluvě o jeho sociálně infekčním ,,
jeho lhostejnost je povinna způsobit spravedlivý hněv, pouto se psem je velmi hluboká věc ,,
to naznačuje nějaký druh disociativní poruchy, pochopení, že v rámci, který představuje v ??
shrows profund pozdě, ale vývojové vhled ..
mohl by být trik, ale jeho přísné vysvětlující a balatantní přiznání nedostává empatii v nejmenším ví, že to vidí jako temné místo?
je velmi omezen svými hranicemi, zoufale zneužívá dětskou kapuci, kterou podle všeho utrpěl, a jeho téměř úplný nedostatek by byl empatie a amygdalae.

Je velmi psychologicky povoleno, ale úroveň jeho chování je důvodem k vážnějšímu znepokojení než "jen narcista" narcisy nechají vypálit nos a jejich okraje se rovnoměrně srazí. zvyklý..

Nejsem profesionál, ale jde s těžkou disociativní poruchou, bezohlednost se rozrostla v důsledku obtěžování, které nedostal mít emapotii a být antiscoial,, naricsiism clkuster A by byla velmi nadějná diagnóza, ale to by bylo po posouzení ,
bylo by nutné sledovat prezentaci.
ale jeho empatie pro děti všeho druhu ???
zdá se být velmi skutečný.
pokud dítě patologicky leží, hněv není způsob, jak se s ním vypořádat.
konzistentní hranice ..
lhát ?
nedostaneš mrkev, tyčinky nepracují, fyzicky nebo trestně, ve skutečnosti vytváří poněkud bezcitné příšery, které se nikdy nepokoušejí spojit na nějaké úrovni, jakou má.

pokud váš akreditovaný odborník na psychopatii ..
zavři kurva ..
mohli byste mu i ostatním způsobit nenapravitelné škody nesprávným interpretováním toho, co napsal.
ive se zabýval mnoha psychopaty v textu a ten chlap se právem velmi obává o své chování, protože vykazuje strašnou podobnost
, to je impulsivityit nebyl v jeho zájmu zveřejnit ještě to udělal, sekundární psychopatie musí být zacházeno se stejnými hranicemi jako skutečné věci, hes 4,0 sekundární ..
hlavní???
ledaže by měla správná diagnóza ??
hes daleko od značky,
existují jiskry vhledu, ale jsou vážně emocionálně narušené a jeho bezohledný narcismus a hluboké znalosti, že nemůže být „podsvětím“, ale jeho komentáře jsou stále velmi obtížné a urážlivé ke čtení,, ale napsal jim..
jeden příspěvek ??
nedostatek ..
hádat na empatii je docela urážlivé, pokud ho nemáte pochopit.
takže psychopat, nebo ne, ho vyhnáte, když je ve skutečnosti výslovný, že vás bude hovadět, jak mu nemůže pomoci.
Kromě toho??? vhled může ležet ..
dáváte lidem několik šancí na dveře psychopatů, než je budete prosadit skrz ...
je to velmi velmi zatracující štítek ..
a nikdy není nic takového jako „jen“ narcista, ledaže by existoval pouze jeden z nich,, pak by to nebyl příliš velký problém.

  • Odpovědět lkjdjdiudhiuowdh
  • Citace lkjdjdiudhiuowdh

Předkládá: Falešné nebo falešné - to nikdy nevíte 8. května 2016 - 12:21 hodin

Citovat hey-ho:

"Nechápeme, když zdůrazňujeme s někým nebo něčím, je to skutečné"
"i když se občas falešně"

Vypadněte ze svého pachatele.

Je to opravdu docela trik. Předstírat, nebo ne. Zapnutí vypínače pak ponechá jeden s rozhodnutím. Musí se skutečný nebo falešný postavit? Pokud se padělky postaví, jeho profil se neliší pouze v pravosti, ale v vzhledu. Je to prostě nic jiného než věřit v to, co musíte prodat.

  • Odpovědět Chcete-li falešné nebo ne falešné - nikdy nebudete vědět
  • Quote for fake or fake - nikdy nebudete vědět

Předkládá Margot 11. listopadu 2014 - 17:04

Všechno nejlepší pro naše rodiny... a psy.

  • Odpovědět Margot
  • Citace Margot

Předkládá Ossi-Lossi 8. srpna 2015 - 14:00

Vlastně se cítím dobře, když ublížím ostatním. Jsem psychopat?

  • Odpovědět Ossi-Lossi
  • Nabídka Ossi-Lossi

Vloženo uživatelem NULL 1. listopadu 2015 - 15:50

Ossi-Lossi napsal:

Vlastně se cítím dobře, když ublížím ostatním. Jsem psychopat?

dobré nebo špatné nejsou něco takového. jsou něco, co si lidé vymysleli, aby měli smysl pro svět. nejsi dobrý ani špatný. svět není černobílý. někteří lidé rádi ublíží dětským obtěžovatelům. jsou dobré nebo špatné? není to otázka dobrého nebo špatného, ​​protože každý má motivovaný cíl zlepšit se, něco, co je dobré v jejich očích bude mít tento smysl i ten nejvíce duševně nemocný, protože je součástí našeho nejstaršího „ještěrka“ mozek.

nevím, jestli jste psychopat, dnes už diagnostika není dána, protože je zastaralá, tito lidé spadají pod antisociální poruchu osobnosti do DSM V (diagnostická příručka mentální nemoci). pokud opravdu chcete vědět, měli byste navštívit psychiatra a požádat o vyhodnocení. pozor s autodiagnostikou, může se vymknout kontrole a proměnit se v duševní nemoc sama o sobě.

  • Odpověď na NULL
  • Nabídka NULL

Předkládá G.C. 16. srpna 2015 - 15:45 hodin

Jsem plně diagnostikovaný psychopat, s knihou o něm napsanou, když jsem byl dospívající a nevěděl „co to bylo, že jsem měl“, ale používal jsem dobře, a teď, když to můžu nazvat svým jménem, ​​je na něm další kniha cesta.

Nevadilo by mi odpovídat na otázky a účastnit se debat a výzkumů, jak jsem vlastně MÁ od té doby dobrovolně se účastnil studií a kampaní zaměřených na prevenci kriminality kolem tří ze čtyř zemí, které mám bydlel v.

Proč to všechno říkám?

Protože studie se zdají být omezeny na tyto násilné zločince. A nejsem zločinec (pokud nepočítáte krádež bonbónů od dětí) a jsem velmi proti násilí! Neříkám, že bych nebyl schopný, říkám, že se mi to nelíbí a nechci to. Proto není ochotný.

Bod je? Váš chlap vedle, ten bratranec, kterého zbožňujete, váš nejlepší přítel může být psychopat. Abychom existovali, nemusíme zabíjet. Ano, ráda bych zacházela s léčbou, ale některé věci, které se nemůžeme ve škole naučit, a lidské bytosti ve skutečnosti nejsou dodávány s návodem k použití.

Žiji svou psychopatii v každodenním životě. Nejsem ve vězení, nemám spoustu přátel, se kterými bych se mohl potkávat, chodím do kina sám a opravdu si užívám svůj čas. Miluju dost lidí, abych mohl počítat méně než mých deset prstů, az těchto milovaných patří jen čtyři k lidské rase. Normální lidé mě nemohou snášet hlavně proto, že je nemůžu snášet. Pokud přejdete svou cestu na ulici, uvidíte smajlíka, přátelského a temperamentního člověka, který vždy rád mluví, ale... pozdě na něco, co jsem si pamatoval, když mě začnete nudit.

Váš přátelský, každý den člověk.

Potřebujeme pomoc. Ne více než zločinec. Ale možná stejně tak, aby se nestal jedním: protože pojem „dospělý“ zahrnuje, ale nikoli omezeno na sexuální aktivity, pojem "trestné činnosti" není omezen na trio znásilnění-loupeže a vraždy. Hrubý vztah, šikana atd. Jsou také zločiny. Zločiny na dosah každodenního psychopata... jako já.

Na vaše objednávky

GC.

  • Odpovědět G.C.
  • Nabídka G.C.

Vloženo 5674756373 24. září 2015 - 18:58

Nemám děti. To je můj jediný rozkaz, a pokud vaši „přátelé“ věděli??? budou opravdu vašimi přáteli ???
waht, pokud jste se narodili do světa, kde vás poznali??? není dovoleno končit ??
spáchat své zločiny, i když jsou technicky legální?
jste jen přátelé s vlastním druhem ???
Nevidíš, jak všichni ostatní lidé nejsou objekty ???
Přicházíte s manuálem ..
Když objektivizujete všechny ostatní, skončíte tím, že sami sebe určujete. jak k tomu dospěješ?
Chci se pyšní na nejvyšší inteligenci, nevýhody a nahotu?
PROČ byste se omezili s mírou neurotypiků ???
im nit říká, že bychom měli, ale co by se stalo, kdybychom dali dohromady všechny psychopaty na ostrově ..
zabili by se?
tvořili by armádu, sjednotili se a zaútočili ???
nezasahuješ, je to všechno pro tebe ..
bez hraček nebo otroků, co byste dělali ???
pokud si každý přestal kupovat, že jsi milý nebo milý ???
a nepotřeboval jsi, abys byl,, co bys dělal ???
velmi se zajímám o vaše odpovědi, moc jste moji rodině používání hodinek, ive noi time vec ..
thtas hluboko zapomenout na úplnou kontrolu konverzace nad svým vlastním vnímáním, sen musí být skutečný, jako žralok, pokud přestanete plavat, zemřete.

  • Odpověď na 5674756373
  • Nabídka 5674756373

Vloženo uživatelem Anonymous 19. listopadu 2018 - 12:28

Existují výjimky ze všeho - ne všichni psychopati musí používat konkrétní dovednosti nebo talent jen proto, že mohou. Jako vedlejší příklad, jeden nezačne náhodně tančit uprostřed ulice, protože ví, jak tančit.

  • Odpovědět Anonymous
  • Citace Anonymous

Vloženo uživatelem joe 1. září 2015 - 22:48

žádná zmínka o aktivní negativní empatii? sexuální touha, která se nachází v psychopatovi při způsobování této bolesti a její kontrole?
trochu velké díry v datech.

  • Odpovědět joe
  • Citace joe

Předkládá Adriana Marquez 24. září 2015 - 7:37 hodin

Jako osobní příběh jsem byl zasnoubený s psychopatem, který mě opustil, když jsem se zotavoval z operace. Byl jsem šokován a vyděšený jeho nedostatkem empatie, a když jsem se mu o tom postavil, řekl, že mu to vůbec nezáleží, ani se „necítím špatně, smutně nebo jinak“. Nepamatuji si, jestli Řekl jsem to, ale vzpomínám si, že jsem mu chtěl říci: „Jen to zkus.“ a myslela jsem si na sebe: „Samozřejmě, že nebude, pokud to nezkusí.“ Jako by to byla normální věc; i když si vzpomínám, že to v našem vztahu bylo normální, protože jsem mu často musel vysvětlovat lidské emoce a emocionální reakce.

Psychopat, kterého jsem věděl, byl také velmi hraniční (nebo měl hraniční tendence), který se sám přerušil, a strašně se bál, že ho opustím. (Nejsem si jistý, zda byla tato druhá kvalita skutečná nebo falešná, ale škrty byly skutečné.)

Myšlenka, že psychopati mohou zapnout a vypnout svou empatii, má smysl, dokud si neuvědomíte, že většina psychopatů není jen nezaměstnaných, ale i sadistických. Pokud se někdo cítí "nic", když ublíží jiné osobě, proč by to "cítil dobře"?

Domnívám se, že většina psychopatů je také hranicí, která zažívá masochisitické „potěšení z bolesti“, a že „empatie“ (nebo nedostatek empatie), kterou cítí pro své oběti, se ve skutečnosti registruje spíše jako potěšení než bolest.

To znamená, že psychopati jsou více než lidé, kteří jednoduše „rozdělují“ svou empatii (což je v rozporu s impulzivními podstata antisociálních poruch osobnosti), ale lidé, kteří cítí „empatii“ (nebo její nedostatek) jako zcela jinou emoce, celkem.

To také vysvětluje, proč trestné chování (vražda, znásilnění, zneužívání, zanedbávání) častěji definuje psychopat než dosažení velkých výkonů, jako je létání po celém světě, psaní románů, lezení Everest ect. častěji vzrušují mysl psychopata a definují jej. Všechny důkazy, že psychopatie je mnohem více než „nedbání“ o ostatních, o tom, co si ostatní myslí, nebo o pravidlech a zákonech morálky a společnosti.

  • Odpovědět Adriana Marquez
  • Citace Adriana Marquez

Předkládá Christian Keysers Ph. D. 24. září 2015 - 9:19 hodin

Milá Adriano,

Vychováváte velmi dobrý bod: pokud by bolest druhých neměla u psychopatů vůbec vyvolat žádnou reakci, proč by měli potěšení ze šikanování druhých.

Psychologicky si myslím, že odpověď zní, že empatie není jediná sociální emoce, kterou máme. Další důležitou silou je náš boj o status. Stejně jako většina sociálních savců (např. Hlodavci a primáti), lidé žijí v hierarchických skupinách a mají hnací sílu k pohybu po sociálním žebříčku. Šikana se pak vyplatí, protože ukazuje, že máte moc nad ostatními, tj. Že stoupáte po sociálním žebříčku.

  • Odpovědět Christian Keysers Ph. D.
  • Citace Christian Keysers Ph. D.

Předkládá Bree 13. října 2015 - 15:36 hodin

Nepochybuji o tom, že ke konstrukci tohoto článku šlo hodně času, úsilí a výzkumu, a proto věřím, že by bylo přijato mnohem vážněji, kdyby bylo správně upraveno. Sotva jsem dokončil polovinu, než jsem nahlásil TAKÉ MNOŽSTVÍ pravopisných a gramatických chyb. Je těžké řádně potvrdit doktorandy, kteří do toho vložili práci, když článek popisující jejich úsilí vypadá, jako by to napsal základní student.

  • Odpovědět Bree
  • Nabídka Bree

Vloženo uživatelem Anonymous 19. listopadu 2018 - 12:31 hodin

Rozumím vašemu rozrušení nad množstvím gramatických chyb v tomto článku, ale možná byli příliš zaneprázdněni shromažďováním kvalitních informací, aby mohli provést kontrolu pravopisu / syntaxe.

  • Odpovědět Anonymous
  • Citace Anonymous

Předkládá Mark P 17. listopadu 2015 - 16:36

To bylo opravdu zajímavé číst a dost informativní. Myslím si však, že je důležité uznat, že ne všichni psychopati jsou násilní. Jon Ronson o tom mluví docela dost ve své knize „Psychopath Tests“. Psychopatickou tendencí je rozhodovat se čistě logicky, bez emocionálních úvah. Mnoho psychopatů se proto vyhýbá násilí a zločinu ne ze soucitu a empatie k ostatním, ale proto, že je logické a ve vlastním vlastním zájmu vyhýbat se právním důsledkům. Racionální touha vyhnout se vězení převažuje nad jejich nedostatkem péče o ostatní. Existují dokonce i to, co byste mohli nazvat „laskavými psychopaty“, kteří dosahují velkých věcí pro společnost a zabývají se spoustou filantropie. Ve skutečnosti jim nezajímá pomoc nikomu, ale jsou poháněni čistým vlastním zájmem a egotismem, dělají to pro chválu, pozornost a zbožňování, které přichází s takovými snahami. Rovněž se věří, že mnoho vedoucích pracovníků a politiků je psychopatů, protože psychopathův chladný výpočet poskytuje odlišné výhodou při přijímání tvrdých, ale nezbytných rozhodnutí, která by ostatním považovala za nepříjemné nebo ohromující kvůli negativním důsledkům, na něž mají ostatní. Stručně řečeno, psychopati mohou být neuvěřitelně zlí ano, ale jsou také nezbytnou součástí fungování světa.

  • Odpovědět Mark P
  • Citace Mark P

Vloženo jedním z těch lidí, kteří se schovávají na dohled od 11. ledna 2016 - 18:28 hodin

Štítky zatraceně všechny ty, kteří s nimi plácli.
Opravdu mě udivuje, když lidé říkají, že běží tak daleko, jak je možné u holky / chlapa. jakmile někdo slyší psychopata.

Takže lidé se mohou narodit bez schopnosti cítit strach. dobře, někteří lidé se mohou narodit bez schopnosti vědět, co ostatní lidé berou za nastrouhané.

5 měsíců psychiatrických léčeben a zdá se, že jediný lék, který vědí, je strčit do tobolek prášky, dokud něco neuslyšíte.

řekni mi, která pilulka mi dovolí cítit, co ostatní rodiče cítí, když vidí, jak se jejich děti rodí.

která pilulka mi pomůže se vztahovat k mým dětem, takže si nevšimnou, jak jsem falešný.
stimulace je jako kokain, protože nenosíme stejnou pokožku. představte si, že byste se nemohli spojit s celým životem kolem vás. tak plný každý den. jako dítě je snazší pro každodenní stimulaci snadné.
jako léta minulá lék prostě cítila cokoli. promění se v něco, co vede k něčemu, co jste spolu plácli. někdy špatné, někdy hrozné. někdy hrozný.
Ale pokaždé, když uvidím, utíkej před ním, zabije tě. je pánem mysli a je pouze sobecký.

někteří z nás se vzdají stimulace. nikdy nás neopustí. protože jsme člověk. sociální bytosti narozené bez schopnosti se navzájem cítit. je opravdu krutý.
oženil se 8 let 3 děti. Přišel jsem s řadou vládců pro sebe, které jsem dal nad můj život.

číslo jedna. Nebudu lhát, pokud to nebude chránit mou práci a rodinu před poškozením peněz moudrým nebo emočním způsobem.

číslo dvě navzdory mně. Udělám, co budu moci, s touto patch prací kusů.
číslo tři moje slovo je moje pouto.

Řekl jsem své ženě, že tě nemůžu milovat. ale můžu si vybrat a vybrat si vás. Tho já se nikdy nestarám, jestli umřeš. Můžu si vybrat, že kdyby mi ten okamžik dovolil, abych si vyměnil život za tvůj. pak sakra lépe věřte, že to způsobí moje slovo je moje pouto.

Šílenství nebo dutá cesta. Jsem jen rád, že jsem měl na výběr.

  • Odpovězte jednomu z těch lidí, kteří se schovávají v očích
  • Citace jednoho z těch lidí se schovává v očích

Předložil Alex dne 5. února 2016 - 13:34

Opravdu? Většina lidí cítí bolest ostatních? A co potom s hororovými filmy, kde se lidé běžně nasekávají? Zprávy o násilných úmrtích atd.? Prodává a prodává velký čas. Takže se tito lidé vcítí do obětí, které vidí? Pokud ano, pak se cítí špatně nebo trpí? Je mi líto, že to nechápu a já si ho nekoupím.. .

  • Odpověď Alexovi
  • Citace Alex

Vloženo uživatelem Thon 16. května 2016 - 12:58

U těžkých psychopatů, jako jsou sérioví zabijáci, měla většina z nich zneužívání během dětství nebo jiných traumat. Hádám, že vážné emocionální poškození by mohlo odstranit „výchozí“ pozici vašeho přepínače vůči nepřátelství. Pokud se naučíte, že svět není bezpečný, pak ve výchozím nastavení nedáváte empatii ostatním a ve skutečnosti si myslíte, že někdo, kdo vám důvěřuje, je hloupý a neměli byste se za ně líto. Pravděpodobně existuje i genetický faktor, ale zneužívání to dále implantuje a předává ho další generaci atd. (Protože zneužívané mají tendenci zneužívat ostatní).

To by vysvětlovalo, proč mají výchozí empatii, a zapínají ji pouze selektivně.
Většina zločinců má několik dalších zločinců, kterým důvěřují, jako jsou členové gangů.
Všichni ostatní jsou považováni za podezřelé a nepřítele.

  • Odpovědět Thon
  • Citace Thon

Vloženo uživatelem Luna 13. června 2016 - 19:16

jak může někdo z vás říci, že pokud někdo otevřeně připouští, že jsou psychopatem, který hledá pozornost, platí to pro většinu část, kterou vám psycho neřekne, že jsou psychopat, protože by ztratili veškerou důvěryhodnost za cokoli, co dělají budoucnost. bylo by to jako stisknout tlačítko „zakázáno“. Myslím, že zapomínáte, že se jedná o internet a že je anonymní. Největší strach psychopatů je vystaven tomu, čím jsou, a proto vám to nikdy neřeknou, pokud ti to řeknou osobně, řekni, když jsou opilí a cítí se spíše velkolepě... to je jiné příběh. Říkám, že nemůžete zdiskreditovat to, co říká takzvaný psychopat s vlastním prohlášením, protože to řekli. Vědí, co udělali v minulosti. Mohou přepsat svou vlastní historii na vaši tvář, protože to jim vyhovuje v té době. Nejedná se o roboty, není důvod se bát. Je pravděpodobné, že se bojíte a ukážete, že vás to přiměje získat vaši důvěru. Nevím, jestli jsem psychopat, vím jen, že nejsem sociopath, protože mi chybí emoce a nemanipuluji, pokud to opravdu nemusím. ale jakmile jsem se ve své mysli rozhodl, že udělám něco, udělám to. Pro zábavu se budu opíjet křižovatkou, myšlenka, že je autorita přetažena, se zdá být nepochybná, ale je to spíš výzva přijatá typu CHALLENGE, když se tak stane. Vzpomínám si, že jsem asi 4, když jsem poprvé utekl z domova, protože jsem byl na něco rozrušený a moje rodina nezasáhla, takže jsem to udělal navzdory. Ztratil jsem se. když jsem se rozhlédl, uvědomil jsem si, že jsem nevěděl, jak se vracím, a to je, když to zapadá. Prošel jsem kukuřicí na statek a chystal jsem se klepat na dveře o pomoc, ale byl jsem rozptýlen zvířetem. v tu chvíli jel někdo z mé rodiny, všiml si mě a křičel na mě, abych nastoupil do auta a už to nikdy neučinil. když jsme se vrátili, cítil jsem hanbu za útěk. ale nikdo necítil skutečnou péči o to, abych zmizel, policie nebyla povolána vůbec po dobu 4 hodin, kdy jsem byl ztracen. moje sestra se mi smála na vlastní náklady, protože jsem to udělala, a cítil jsem se, jako by to bylo pro její vlastní zábavu versus moji bezpečnost. moje rodina by to vychovávala a já jsem se prostě cítil velmi ostudně, hněv, strach. To byla moje nejranější vzpomínka, která je pevná, ale pamatuji si ji velmi dobře. Hanbu jsem nosil od samého začátku, protože jsem věděl, že něco není v rodině, a byl jsem na ně velmi naštvaný, že jsem si nevšiml mé bolesti a ignoroval mě. Také jsem se opravdu zajímal o anatomii zvířat, zabil jsem pár zvířat, když jsem byl sám. Nic bych necítil, kdyby to nebylo pro moji rodinu, což by mě také za to stydilo. Lhal bych a řekl, že jsem na to náhodou šlápl. je toho víc, co bych mohl napsat, ale ve skutečnosti si myslím, že je to příliš v prdeli a porušuje to, jak se na sebe dívám a nemám to rád. cítí se nepříjemně. to není to, kým jsem. Říkám, že psychopati se stanou psychopaty, pokud někdo nezasáhne v mladém věku a nebude je cítit hanbou... možná? Od té doby jsem nic neublížil, protože mě učili, že je to špatné. bylo špatné pokusit se uprchnout z domova stejně jako to bylo špatné zranit zvířata a bylo špatné změnit rozhlasovou stanici a bylo špatné dělat cokoli, co moje máma a její bf nedovolili. Obviňuji je, opravdu. Jsem 22 letá žena a moje nenávist každým dnem roste. Jen čekám na správnou situaci, kdy bude v pořádku ukázat tento vztek, který mám. Vychovávali mě velmi rodiče, teď to byli narcisté, když se na to dívám zpět svým mottem rodičovství nechali vaše děti mít svůj vlastní život od 1. dne... myslím, že tak vznikají psychopati... ruce pryč rodičovství. dítě potřebuje strukturu, ale ne úplné innilihation pro zmatek... musím říct, perfektní combo pro psycho. Žádná struktura, ale svobodné použití vlastního úsudku a uvážení... i když v 5 letech? Myslím, že ne. ale to je důvod, proč nechci děti, bez ohledu na to, jak dlouho mohu předstírat, že je normální, obávám se, že moje psychopatie prozatím leží spící a nikdy jim nechci ublížit. nikdy nepochopí příběhy mého dětství, neexistují dobré vzpomínky. Blokuji to všechno... co je rodič. někdo, kdo vás vede životem? Nechápu to.

  • Odpověď na Lunu
  • Nabídka Luna

Vloženo masculistem Manem 27. června 2016 - 1:36

Váš misandrický příběh naznačuje, že se nenávidíte samce s těžkými kastračními fantaziemi. Snažíte se o schválení žen, protože vaše nenávist k tomu, že jste mužem, nebo že se pro ně často mýlíte, a to vás hluboce uráží.

  • Odpovědět na mužského masculisty
  • Citace mužský muž

Vloženo uživatelem Åke 21. července 2016 - 4:21 hodin

Psycholog připoutanosti Gordon Neufeld provedl mnoho výzkumů o tom, jak je empatie u násilníků potlačena. Jeho teorie mohou držet klíč k tomu, co se děje v mozku psychopata, a jak může být jejich empatie znovu vyvolána. Jeho hodinová přednáška se vyplatí sledovat: https://www.youtube.com/watch? v = q7mznfMI1T4
Nakonec vypráví dojemný příběh o tom, jak pomohl násilnému vůdci gangů získat zpět svou empatii.

  • Odpovědět Åke
  • Nabídka Åke

Předkládá Marie 10. února 2017 - 17:24

Sebeidentifikovaní psychopati se mohou chlubit svou vlastní mazanou inteligencí, jako by nemají schopnost cítit empatii a jsou jasně nad jakýmkoli světským lidským chováním.
Jednou se na internetu bavil s psychopatem, který prohlásil sám za sebe, a tvrdil, že zvracel a že všechny formy lidského života považoval za odpudivé. Kdyby to bylo gesto odstrašujících studní, stačilo to. Domnívám se, že psychopati identifikovaní jako jasní narcisté, kteří chtějí být považováni za psychopata. Thierovo tvrzení o takové diagnóze je stejně neprokázané, jako mnoho studií a teorií vytvořených samotnými psychology a neurovědci. Lidský mozek je mrzutý, v kojeneckém věku a dokonce až do dospělosti. A ani jeden člověk na této planetě není jen jedna věc. Psychopat je zjevně schopen cítit empatii, jinak by s naší lidskou společností ještě neexistoval. Naopak a empath je docela schopen potlačit emoce. Kde nakreslíte linii na uplatnění vlastního názoru druhých. Lidé rychle umisťují labely a umisťují ostatní do toho, co dává smysl. Četl jsem tento článek v naději, že naleznu nějakou formu autenticity, vše, co vidím, jsou více predisponované závěry psychologů a neurologů.

  • Odpovědět Marie
  • Citace Marie
  • Předchozí
  • Strana 1 (aktuální)
  • další
instagram viewer